qua karakter en beweging (ruimte en correctheid)
ik heb vandaag een dekking van Santo Amigo gewonnen bij de nrps hengstenkeuring
ik weet alleen niet of hij bij mijn merrie past

foto's van de (zwarte) merrie staan in mijn profiel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dees schreef:Nou, toevallig vanmiddag nog 4 naast elkaar zien lopen, en.. nou ja.. IK vond het geen reclame.
Ik vond het laffe paarden met een korte hals en een lang weinig charmant hoofd. Er was van de 4 eentje die me nog enigszins charmeerde, een rond gevormd vosje. De Z-nakomeling vond ik maar een lelijk ding.
Zou zelf dus bij Santo Amigo een merrie gebruiken die HEEL royaal lang in het front is. Beenwerk zit wel goed, bloed ook wel.
Wel heel leuk dat je een dekking hebt gewonnen
Ik ben jaloers
Ik heb haar toch zo'n 2 tot 3 jaar gehad!

unamie schreef:wat een mooie merrie Melina.. bedankt voor de foto's
haha ik heb je 2 keer voorbij zien gaan toen ik op de tribune zat
ik ken je alleen van foto's en jij kent mij niet.. dus heb ik je maar niet geroepen![]()
die 2 jarige santo amigo aan de hand heb ik ook gezien ik vond het wel een mooi luxe beestje
bewegingen kwamen niet helemaal uit de verf maar zo'show blijft toch een moment opname
We waren er al vroeg en ik heb ook eigenlijk de hele dag op een stoel op de tribune gezeten, wilde eigenlijk niks missen, maargoed ik liep weleens eens heen en weer voor wat te eten of de toilet
Maargoed heb me vanaf de tribune super vermaakt!!
Dees schreef:Nou, toevallig vanmiddag nog 4 naast elkaar zien lopen, en.. nou ja.. IK vond het geen reclame.
Ik vond het laffe paarden met een korte hals en een lang weinig charmant hoofd. Er was van de 4 eentje die me nog enigszins charmeerde, een rond gevormd vosje. De Z-nakomeling vond ik maar een lelijk ding.
Zou zelf dus bij Santo Amigo een merrie gebruiken die HEEL royaal lang in het front is. Beenwerk zit wel goed, bloed ook wel.
Wel heel leuk dat je een dekking hebt gewonnen
Ik ben jaloers

unamie schreef:kan iemand aan het volledige afstammelingen rapport van santo amigo komen??
daar zou ik blij mee zijn
staan altijd in het nrps nieuws maar ik kan het niet meer vinden
is natuurlijk al van enige tijd geleden