Harcos afstammelingen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IndianSummer

Harcos afstammelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 17:17

Wij hebben een 9 jarige Harcos merrie.
Het is om eerlijk te zijn echt een vervelend dier.
Onder het rijden is ze alleen maar tegendraads en wil ze niks.
Het enigste wat ze goed kan ik bokken en steigeren.
Op stal is ze ook niet de liefst.
Maar haar kunnen we niks kwalijk nemen, Harcos(d'r vader) is net zo.
Daar moet je ook niet bij proberen zo de stal in te lopen, die trapt je er net zo hard weer uit )
Nu was ik wel benieuwd, wie er nog meer een harcos afstammeling heeft en of die ook zo vervelend zijn..

_RobinA_

Re: Harcos afstammelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:40

Whahahah, sorry Dat klinkt namelijk net zo als mijn eerste paard, Unika. Ook van Harcos Die kon ook alleen maar bokken en steigeren als je haar aan het werk wilde zetten. Maar op stal was ze wel een schatje, ik kon onder haar buik doorkruipen, maar ook daar moest je haar af en toe op haar plaats "terugzetten". (lees: laten merken dat je de baas bent)
Ik haar na een jaar rodeorijden verkocht omdat ik het te gevaarlijk vond worden.
Foto's staan in mijn profiel!

Nog een link naar een ander topic over Harcos: viewtopic.php?f=22&t=410893&st=0&sk=t&sd=a&start=25

mirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 21:22

hey

mijn vriendin die heeft een harcos afstamming en idd een grote verveel is het en best druk een echte heethoofd en met rijden ook 9 van de 10 keer altijd wel irietant doen

Andjena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:23

Wij hebben een keer een drie jarige hengst van Harcos gezien op Ballingehof hij was super mak maar............ niet om aan te zien. De vehoudingen klopte gewoon niet een heel groot hoofd en korte benen en heel grof.

Andjena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:24

Wij hebben een keer een drie jarige hengst van Harcos gezien op Ballingehof hij was super mak maar............ niet om aan te zien. De vehoudingen klopte gewoon niet een heel groot hoofd en korte benen en heel grof.

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:50

Ik ken 2 nakomelingen van Harcos. De een, een merrie, echt een draak van een beest met rijden. En ook niet echt lief op stal.
Ze kon wel vreselijk goed met mijn merrie overweg
De eigenaar heeft het na 5 jaar opgegeven en het beest verkocht.

De andere Harcos was een ruin, ook niet de makkelijkste maar wel makkelijker dan de merrie.
Op dit moment is de ruiter M1 dressuur en B springen. Het beest kan geweldig springen maar de ruiter durft niet zo.

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 13:33

Die van onz kan dus ook super springen, maar wil eigenlijk té graag.
Dan wordt het te gevaarlijk.
Op dit moment wordt er niet veel met haar gedaan, maar we hebben de beslissing genomen haar binnenkort te verkopen, omdat we er niet klaar mee komen..