vic verkocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mr_PLH

vic verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 23:04

J. Maree uit Honselerdijk, T. Coomans uit Oud Beijerland en H. Slier zijn de nieuwe eigenaren van de KWPN-hengst Vic (Jazz x Flemmingh). Vic werd gefokt door A.A.M. Jansen uit het Belgische Homoet, maar verhuisde vorig jaar naar de stallen van Werner Van De Brande in de omgeving van Lier, die hem na de hengstenkeuring had gekocht. De donkerbruine hengst die vorig jaar werd ingeschreven in het stamboek, staat nu bij Maree op stal. Wie de hengst in de toekomst gaat rijden is nog niet bekend.

bron: de hoefslag

foto's van Vic staan op www.coomans.nl

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 17:05

is er niemand die dit interresseert?
Laatst bijgewerkt door Mr_PLH op 17-01-06 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:07

Nee niet echt blijkbaar
Vind het ook niet eecht 'verkopende' foto's met zo'n slof

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:17

ik ken de hengst eigenlijk niet echt heel goed,haha wel grappig,als je i.p.v vic bijv jazz neer zou zetten zouder en denk ik meer eactie sop komen,ik denk dat bijna niemand reageert omdat ze de hengst niet echt kennen en de eigenaren zijn niet super bekend

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 17:20

Sammie schreef:
Nee niet echt blijkbaar
Vind het ook niet eecht 'verkopende' foto's met zo'n slof

idd... hij staat wel erg strak ja

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 17:23

hier mag een slotje op!!

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 18:28

mmm... het andere topic is al weer gesloten... dus deze blijft open..

heeft iemand Vic al irl gezien?

frunnik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:42

liliputter schreef:
ik ken de hengst eigenlijk niet echt heel goed,haha wel grappig,als je i.p.v vic bijv jazz neer zou zetten zouder en denk ik meer eactie sop komen,ik denk dat bijna niemand reageert omdat ze de hengst niet echt kennen en de eigenaren zijn niet super bekend

Eigenaren niet echt superbekend??

Zeker nog nooit van Lancet, Polansky, TC Ravel, Aachen, etc.. gehoord

En ja mensen ik weet dat er een aantal van deze paarden inmiddels alweer zijn doorverkocht. Daarom vind ik het mooi om te horen dat ze in Vic weer een nieuwe toekomstige topper in handen hebben. OMG wat een paard

kimberley12

Re: vic verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:53

vindt het persoonlijk belachelijk dat een 3 jarige met een slof gereden moet worden, is niet echt reclame denk ik. zou zulke foto's ook niet op een website zetten, maarja dat is mijn mening. weet niet wat de rest er van vindt verder.

Sjappie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 08:59

Gaan we weer zo'n discussie houden. Voor sommigen is het zeker onmogelijk om te denken dat er ook op een goede manier met een slof gereden kan worden.
Ben het er wel mee eens dat ik ook niet zulke foto's op een site zou neerzetten, maar dat is puur PR gedacht.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 17:51

Sjappie schreef:
Ben het er wel mee eens dat ik ook niet zulke foto's op een site zou neerzetten, maar dat is puur PR gedacht.

2 reacties over die slof die allebei hetzelfde zeggen als dit.

Dus waar zie jij een discussie?

Sjappie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:38

Ik verwachte een relaas aan opmerkingen dat het 'mishandeling' is dat een 3-jarige met slof wordt gereden. Maar dat valt gelukkig mee

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 21:44

Sjappie schreef:
Ik verwachte een relaas aan opmerkingen dat het 'mishandeling' is dat een 3-jarige met slof wordt gereden. Maar dat valt gelukkig mee

tja het gaat hier ook niet over het rijtechnische...
maar heeft iemand hem al irl gezien? ik vind hem zelf wel lekker bergopwaarts bewegen...

Sjappie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 08:56

Ik heb Vic tijdens het examen gezien. Vond het een leuke hengst, maar hij viel niet zo op door zijn bijna familielid Johnson. Desondanks kwam hij over als erg vriendelijk, bewerkbare goed bewegende hengst.

ceasario

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 09:14

Sjappie schreef:

Is toch een 4 jarige?

Ik was gisteren op de open dag in Warendorf daar liepen de 2 en half jarige ( 3jaar) netjes onder het zadel gepresteerd zonder slof of verdere hulpmiddelen.

Als je zo'n 4 jarige ziet moet je toch denken is ie wel in bedwang te houden.

Himyar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 09:43

marcolemar schreef:
Sjappie schreef:
ik vind hem zelf wel lekker bergopwaarts bewegen...

Laat sommige mensen een dergelijke opmerking maar niet horen . Krijg je een heel verhaal dat een dergelijk paard dus niet in balans is .

Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 09:45

mischien had je er ff wat fotos bij moeten doen

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 12:33

misschien had je even verder moeten kijken dan je neus lang is ?

Basvdv

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 12:39

Heb Vic in de verrichting een paar keer gezien. Een paard die uit een goede moederlijn komt, en netjes beweegt. Het paard mist de charme waar de modefokkerij achteraan hobbelt, maar kan nog wel eens positief gaan verrassen. Er zijn zeer veel hengsten die in de verrichting niet bijzonder waren, maar toch goed lijken door te fokken.

Zitah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 22:46

Hij staat bij mijn buurman. Ik ga denk ik van de week ff kijken. Ben wel benieuwd.

Dat Tim zo de foto op internet zet, hij is gewoon zo. Het paard is dit moment zo, dan moet je hem ook zo zien. Waarom beter voordoen als het is.....

Ik denk dat als hij dadelijk spieren gaat kweken dat het een aansprekende hengst is. Ik vind het nu nog een beetje iel allemaal en niet echt sprekend.

Poehee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 16:46

Hee Buuv, zullen we samen gaan... Ben ook wel heel benieuwd naar de nieuwe aanwinst. En ik denk dat het allemaal wel goed komt, al dat gezeur...

Zitah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 16:50

Ik zag dat er gereageerd was en toen dacht ik al dat jij het was.
Ja we kunnen samen ff gaan kijken!!!

inderdaad denk ik wel dat het goedkomt. Als je ziet dat een polansky, Lancet en Ravel daar ook hebben gestaan en het toch allemaal goed doen denk ik niet dat we ons zo druk moeten maken om een foto op een site.

acbdressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 10:17

Ben ik het helemaal mee eens. Zijn waarschijnlijk op het moment nog even geen andere foto's voor handen. Dan wil hij gewoon een impressie geven van de hengst. En jonge professionele paarden worden wel vaker met slof gereden. Dus met en niet op de slof.
Heb hem vorige week in de stal gezien, mooi paard. Hoop hem gauw in beweging te zien. En idd, met Lancet, Polansky en Ravel is het ook helemaal goed gekomen, zou me daar dus maar geen zorgen over maken, Tim weet heus wel waar hij mee bezig is.

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 13:23

Mr_PLH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 18:32

Zitah schreef:
Hij staat bij mijn buurman. Ik ga denk ik van de week ff kijken. Ben wel benieuwd.

heb je Vic al gezien