Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sammie schreef:Nee niet echt blijkbaar
Vind het ook niet eecht 'verkopende' foto's met zo'n slof
liliputter schreef:ik ken de hengst eigenlijk niet echt heel goed,haha wel grappig,als je i.p.v vic bijv jazz neer zou zetten zouder en denk ik meer eactie sop komen,ik denk dat bijna niemand reageert omdat ze de hengst niet echt kennen en de eigenaren zijn niet super bekend
Sjappie schreef:Ben het er wel mee eens dat ik ook niet zulke foto's op een site zou neerzetten, maar dat is puur PR gedacht.
Sjappie schreef:Ik verwachte een relaas aan opmerkingen dat het 'mishandeling' is dat een 3-jarige met slof wordt gereden. Maar dat valt gelukkig mee
ik vind hem zelf wel lekker bergopwaarts bewegen... Sjappie schreef:Ik verwachte een relaas aan opmerkingen dat het 'mishandeling' is dat een 3-jarige met slof wordt gereden. Maar dat valt gelukkig mee
marcolemar schreef:Sjappie schreef:ik vind hem zelf wel lekker bergopwaarts bewegen...
. Krijg je een heel verhaal dat een dergelijk paard dus niet in balans is
. 

Zitah schreef:Hij staat bij mijn buurman. Ik ga denk ik van de week ff kijken. Ben wel benieuwd.