Kupol ox / Gon 0x

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElCid

Berichten: 9228
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Kupol ox / Gon 0x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-02 15:52

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ook een afstammeling van de Arabische volbloed hengst Kupol , hij staat op de Kossack Stud, hebben.
Ik heb een , inmiddels gecastreerde , zoon van hem en zou graag willen horen hoe het karakter, etc. van andere afstammelingen is.
Puur ter vergelijking.
Van moeders kant voert hij bloed van Gon / Abdullah , dus ook over deze karakters wil ik graag meer weten. Pling

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 16:03

Abdullah is geweldig! Ik heb een kleinzoon van hem Lovers . Abdullah is geboren op 29 maart 1975, en leeft nu nog steeds. Hij dekt uiteraard niet meer, en staat ergens in Brabant.
Abdullah is de vader van de alom bekende Amal. Abdullah én Amal zijn beide hele lieve hengsten, met vrij makkelijke karakters voor arabieren. Ook vererven ze goede bewegingen. Ik vind Abdullah en zijn zoon allebei echt fantastische hengsten, maar ja, ze hebben zich dan ook al ruimschoots bewezen lijkt me.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 20:44

ik heb geen afstamming maar ik moet zeggen dat hij vorig jaar ook een van mijn favoriten was. erg gaaf dier.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 22:33

Ik ken ook een afstammeling van Abdullah. Was een erg leuk beestje en liep Z2 geloof ik

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 07:54

Afstammelingen van Kupol ken ik niet, maar het was een schat om mee te werken. Zo'n ongelofelijk lieve hengst, ook voor de bokmerrie. Kon gewoon tussen de merries mee gewerkt worden in de bak. Echt een hengst naar mijn hart, zou zou ik ze allemaal graag zien Haha! . Ik hoop dat zijn nakomelingen ook zo zijn.
Viv