Mensen hoe hou ikd it vol?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Mensen hoe hou ikd it vol?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 20:10

De laatste tijd is de uier van Jamy ietsjes dikker en vandaag was ie helemaal hard (nog steeds niet zo heel dik hoor ) maar het gaat wel vooruit en ze word al chagrijniger en zo anders als normaal dus dat veulen zit wel goed:D misschien komt wel ove reen halve maand mense hoe hou ik dit nog vol. Tis net de hel maar straks komt de hemel Schijnheilig

-x-x-lotte

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 14:17

ik ken dat gevoel. ik moet nog 2,5 weken en elke dag hang ik weer met mijn hoofd onder die buik. ik kan niet wachten.
wanneer moet die van jou?

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 14:41

Owwwwwww, zo herkenbaar! Ik ben ook echt zo'n drol wat dat betreft. Vorig jaar had ik het al 2 maanden voor de uitgerekende datum. Dit jaar nu pas, ze moet nog 6 dagen. Ik kan ivm school deze week maar 2 keer naar haar toe om te kijken, dus ik moet het doen met de informatie die ik van mensen krijg die er wel vaker zijn. En dan zit ik op school niets te doen en uit het raam te staren en dan wil ik naar haar toe....Ik hoop dat ze opschiet! Haha!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-02 19:50

mijnes moet ook over ongeveer 2 en een halve week eind april kan het al komen (volgense de stalbazin die haar zo ziet enzo) of begin mei nou ja zoveel maakt eht neit uit
maar vandaag ook hoor ik ging om de 5 minuten kijken of de uiers nog dikker waren enzo (ze waren al iets dikker en harder als gister) nou jah gekke ik

-x-x-Lotte

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 10:52

oh dat heb ik ook als ik er ben hang ik echt om de 5 minuten onder die buik.
gisteren is de veearts geweest voor de laatste enting en hij vond dat het er goed uitzag.
Het is zo spannend. Ik denk de hele dag dat hij/zij er is en dat haar/hem knuffel. de hele dag ben ik aan het dag dromen. mijn vriend wordt er gek van.