hengst Kennedy

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

hengst Kennedy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 21:10

ik ben op zoek naar info over de hengst Kennedy
je hebt een nederlandse en een duitse
het is niet voor mij maar voor iemand bij ons op stal
ik weet niet welke van de twee
alvast bedankt

groetjes marianne

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 10:47

Dit is de Nederlandse:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kennedy

Zwartbruin - stokmaat 168
V: Olympic Ferro - M: Zilverster

Kennedy een schitterende schoonheid. Excellente bloedvoering met bijzondere elegante rijpaardgangen met een gemakkelijk gedragen, ruime draf. Kennedy's veulenrapport spreekt over zeer rijtypische veulens, voldoende ontwikkeld met ras en uitstraling. Rapport Ermelo van Kennedy luidt: eerlijke, betrouwbare en blije hengst

De duitse:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

www.arnd.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 12:16

De Nederlandse Kennedy is een zoon van Ferro. Hij wordt momenteel gereden door Edward Gal die hem start in de Lichte Tour. De eigenaar is de heer Bardoel.
Ik heb Kennedy regelmatig in training gezien en het is een een super chique hengst met bijzonder goede manieren die zich fijn laat werken. Op stal is het ook een erg fijn paard en voor een hengst bijzonder vriendelijk en aanhankelijk.

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 17:19

Die vos (2e beeldjes) is een ruin.
In Duitsland was er nog een trakehner Kennedy. Hij heeft maar een goed jaar gedekt en is dan overleden. Toch is hij nog terug te vinden in veel merrielijnen. Hij heeft dus vele goede moeders gegeven maar er is geen enkele hengst van hem goedgekeurd. Hij was een zoon van Michelangelo die ook wel wat nakomelingen heeft in het KWPN.