heartbreaker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

heartbreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-02 10:17

Iemand ervaring met (afstammelingen van) deze hengst? We willen misschien onze merrie (Zuidhorn * Emilion) door haar laten dekken.


nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 15:50

Super mooie hengst..en die presteert super onder de kont van Peter Geerink!!

Groetjes Nicole

Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 19:47

Hij staat nu ter dekking bij Team Nijhof in Geesteren. (gelderland)
zie ook http://www.team-nijhof.nl/
Het schijnt wel een paardje te zijn met een gebruiksaanwijzing, een vrij druk karakter.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 21:41

Bij de fokker waar ik rijd is een merrie drachtig van hem.....maarja, kan er niet in kijken natuurlijk Haha!
Later heb je waarschijnlijk nik smeer aan de info, het gaat om dit jaar laten dekken denk ik?
Oftewel, beetje loos bericht.....

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Pleasure

Berichten: 336
Geregistreerd: 24-08-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 12:38

Wat dacht je van zijn AES goedgekeurde zoon Padinus?? Padinus is een Heartbreaker X Grannus. Hij voldoet aan de KWPN eisen en de veulens worden bij het KWPN opgenomen en krijgen normaal papier.
Padinus is een zoon van de Internationaal springende merrie Ladina. Ladina is gefokt bij Bert Poppelaars en nog in zijn eigendom. De merrie wordt gereden door Wil Schellekens. ladina springt ook mee in INdoor Brabant. Het is een echt lieve merrie. En zij doet haar uiterste best voor haar ruiter. Padinus heeft het springtalent van zijn vader en van zijn moeder. Hij heeft in alle hengstencometities vooraan erbij gezeten. Hij wordt gereden door Eddie Brinkman. Padinus staat ook ter dekking bij Team Nijhof.

Groetjes
Denise

George, We'll miss you. You were a great rider and a great trainer.

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 17:58

ja de eigenaars van mijn verzorgpaard, hebben een goed veulen gehad van heartbreaker. met een fijn karakter, een voskleurig hengstveulentje, kampioen van de FSP veulenkeuring vorig jaar bij de radstake. is nu in opfok bij team nijhof in geesteren en voor de helft verkocht aan nijhof.
en nog een andere fokker hier uit deze plaats heeft ook een heartbreaker veulen gehad (merrie), ook een fijn beestje zeiden ze.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 19:19

Denk je wel om Inteelt? Heartbreaker is een Nimmerdor en Emilion voert via Wellington ook terug over Nimmerdor. Ik weet niet tot hoeverre inteelt schadelijk kan zijn?

Heartbreaker had (heb ik dus gehoord) een fijn karakter, zijn draf was niet echt overweldigend al is dat door training beter geworden en hij had een super springvermogen en was een echte krack maar omdat hij zo gevoelig was (en bang voor et hout) voelde hij ook te snel blessures en liep hij dus bij et minste of geringste iets. Dit komt bijna vrijwel overeen met een paard wat ik ook rijdt. En die voert ook ongeveer dat bloed.

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 14:57

ik ken een merrie van Heartbreaker Haha!
en die merrie echt super mooi en lief Lovers

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 17:04


<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Pleasure

Berichten: 336
Geregistreerd: 24-08-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 14:55

Ik vind Heartbreaker qua bouw gewoon vreselijk. Dan ziet hij er echt niet uit. In de sport doet hij het wel geod, maar vanwege zijn bouw zou ik hem neit bij mijn merrie willen. Daarnaast is zijn zoon Padinus uit een Grannus merrie veel en veel mooier. Ne ik zou die dan eens gaan proberen.

Groetjes
Denise

George, We'll miss you. You were a great rider and a great trainer.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-02 15:06

inmiddels zijn we weer wat verder, het wordt waarschijnlijk Corland. We zagen de inteelt op Nimmerdor minder zitten, en de Corlands die we hebben gezien spraken enorm aan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carika en 157 bezoekers