Mika's buik "zakt af" lijkt het wel........:-))

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Mika's buik "zakt af" lijkt het wel........:-))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 22:41

Het is echt net alsof Mika dunner wordt en 'r buik lager komt te zitten en verder naar achteren...... Verward Verward
Moeilijk uit te leggen, maar het vreemde is, dat als dit het "indalen" van het veulen is, waarom is haar uier dan nog niet strak en vol?
Het is al wel voller dan een paar dagen geleden, maar nog lang niet zodat er echt spanning op staat.....
Ik vind het allemaal een klein beetje tegenstrijdig momenteel, het ene moment wil de doodgeknuffelt worden en het andere moment wil ze er niks van weten en mag je haar niet eens aanraken... Eergisteren was haar stal 's morgens een echte ravage, helemaal overhoop met heel veel kleine beetjes mest, ze deed de staart steeds een beetje omhoog, dus ik had echt zoiets van "het kon weleens gauw gaan gebeuren" heb haar lekker buiten gelaten om te zien wat ze zou gaan doen, vervolgens is ze met de buurpaarden gaan spelen en keihard door het weiland gaan rennen.... Verward Verward Ik snap er niet veel van momenteel........

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 11:06

Haha, dat kleine dondertje houdt je goed voor de gek dus? Ik ben benieuwd wanneer de kleine komt, dan kom ik ook écht een keer boktmeeten hoor!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 12:10

Ik word ook steeds nieuwsgieriger Carola........Ik wil het veulen er wel "uitkijken"... Haha! Haha! Maar echt werken doet dat niet, hoe goed ik ook kijk...hahhaha

Die meeting moeten we echt gauw een keer plannen, lijkt me hartstikke leuk!!!

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 14:55

denk dat we in een praatgroep moeten voor gefrustreerde aanstaande oma's. Ik kan het veulen er ook wel uit kijken !

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 15:38

Hier nog iemand...
Kijken, lief vragen, chanteren, niets helpt...

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 15:41

nee inderdaad............niks helpt.......... Huilen

Als we ze nou eens flink door elkaar schudden??? of eh.......een poosje op de kop hangen.........of eh.............hahhahahha

zou niet best zijn als we dat zouden doen......
Maar ik ben een geduldig mens........ik wacht wel af........ Boos! Haha! Haha! Haha!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 15:53

Ach, de volgende moet over ruim 4 weken. Zal Copper het nog wel even uitstellen, kan ik aan een stuk door met waken...
Stel je voor dat ik er straks aan zou gaan wennen om er s'nachts niet uit te hoeven om te kijken Knipoog

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 20:35

slechts enkele dagen (zelfs uren) voor de bevalling kan de uier opeens volschieten, niets om je over druk te maken dus.
zijn haar banden allemaal al los?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 20:42

bonanza is ook al ingezakt hoor, en die heeft nog helemaal geen uier (moet nog anderhalve maand)

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 15:14

Die praatgroep lijkt me een goed idee!!!!!!!!! Zelfs een klinker weg hielp niet Schijnheilig (moesten gister ff ergens heen met Tammy en het hobbelde per ongeluk wat meer dan we hadden verwacht).

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 11:21

en er lag idd geen veulen naast.
ik denk dat ik me ook maar aanmeld bij de praatgroep.
ik kan niet wachten tot mag haar veulen heeft...

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 12:11

De bruine merrie begint ook al een uitgezakte buik te krijgen en een klein beetje uier.
Maar ik hoop dat ze de 4 weken nog even vol maakt.