Silverlea

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-01 11:50

Hallo Allemaal,

Gister heb ik gehoord dat mijn snoepie van de manege afgmaakt is, ze was 25 jaar en het is al weer heel wat jaartjes geleden dat ik haar gereden heb maar het was een schatje. Ik heb van verschillende mensen gehoord dat het beter voor haar is en dat is ook zo, nu kan ze weer lekker rennen in plaats van in die duffe stal staan en in haar mond gerukt worden.
Van de manege eigenaar heb ik begrepen dat har vader Silverlea heette. Ze was een vos new-forest. Weet iemand iets van die hengst of heeft iemand misschien een foto van hem? Hij zal inmiddels wel dood zijn maar toch...

Groetjes Renee

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 12:21

Hee wat rot joh! Ook al was het niet je eigen paardje, je had er toch een soort van band mee. Sterkte!

Silverlea is een stalnaam. Zo heb je in Nederland de hengsten Silverlea Spiderman en Silverlea Top Hat. De eerstgenoemde hengst staat ter dekking bij Stal Nieuwmoed (Jurrius) in Vorden. Misschien dat je anders via het stamboek kunt uitzoeken om welke hengst uit de Silverlea-stam het gaat? Succes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-01 17:32

Okeej bedankt, weer wat geleerd!

Renee

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 15:03

HOI,

ik denk niet dat het om silverlea spiderman of silvelea top hat gaat, want die pony waar je de vader van zoekt was al 25 jaar, en toen waren deze 2 hengsten nog niet geboren dus ook nog niet goedgekeurd.
mischien dat je via het stamboek, het adres van stal silvelea kunt krijgen of vragen welke silvelea hengsten er toen die tijd wel goedgekeurd waren, dan kom je er denk ik wel achter.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 17:28

Hoii

het kan best zijn dat die pony geimporteerd is! Heb je een volledige naam van haar? Dan kan ik het wel voor je opzoeken! Ik ken wel iemand die dat weet!

gr linda

ps spiderman staat nu in Belgie, die site van jurrius loopt een beetje achter! wat die welsh Leunsveld's Elegant is ook verkocht.