Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en het is een vos met 2 witte achterbenen en een bles... en hij is hengst en staat nu bij de hengstenklaarmaker voor de hengsten keuring...
in zijn karakter en ik ben er ook errug blij mee Marijkeeee schreef:Farrington staat nu in Amerika, hij heeft zelf als jong paard een gebroke been gekregen en is toen nooit meer in de sport geweest. Maar zijn jongen doen het wel goed in de sport, ze kunnen dressuur maar maken ook wel een spong, zie best veel farrington s springen. Het zijn best wel luxe paarden, hij is heel erg geschikt op een volbloed merrie die net de extra bot en beweging mist.
een plaatje van een merrie, en dat plaatje beloofd wat! En dat mag ook zeker wel na al die narigheid die we hebben gehad met haar en haar moeder...Sjappie schreef:Bekende Farrington: Limited Edition van Vera Zegwaard.
http://www.olthofhorses.com/images/Limited.jpg
Kajanus schreef:Jaa zeker gaaf die filmpjes...![]()
Ik heb zelf ook een Farington x Flemminghen het is een vos met 2 witte achterbenen en een bles... en hij is hengst en staat nu bij de hengstenklaarmaker voor de hengsten keuring...
![]()
hij is super coolin zijn karakter en ik ben er ook errug blij mee
, nu ben ik nog blijer met hem
Kajanus schreef:Kajanus schreef:Jaa zeker gaaf die filmpjes...![]()
Ik heb zelf ook een Farington x Flemminghen het is een vos met 2 witte achterbenen en een bles... en hij is hengst en staat nu bij de hengstenklaarmaker voor de hengsten keuring...
![]()
hij is super coolin zijn karakter en ik ben er ook errug blij mee
En nu mag hij door naar de tweede bezichtiging, nu ben ik nog blijer met hem
)
... en nee volgens mij is er inderdaad geen zoon van Farrington goedgekeurd, of ik moet me ook vergissen...