Welke hengsten hebben merries met bloed nodig?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 10:15

Heej,
zou je dat programma ook naar mij kunnen sturen!
lijkt me super handig!
Wij hadden ook een merrie met de 3e generatie vesins xx
2e generatie lucky boy xx dus veel bloed.
groetjes jeannette

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 12:52

Jeannette ik wil je best dat programma doorsturen.
Wil je dan even je E-mail pb-en?

Suzanne ik heb het je al toegestuurd.Bij mijn merrie zit in de vierde generatie Oregon!Een tuiger dus die ze zijn gaan vermoderniseren door er Vesins op te zetten,interessant nietwaar?

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 17:51

Hee suzanne,

Ferro.Goodtimes ,Jet-Set,Zortin zolas al meer ie gezegd Flemmingh zoals ook al gezegd ook en van de nieuwere lichting heeft rhodium het ook wel nodig heb ik van een aantal experts aan mij moet je het niet vragen want ik fok lekker ouderwets geb een festival merrie (festival = saros xx) festival x folio!!! jajajja folio is tuiger!! laten dekken door parcival zou je denken kom je niet bloed tekort voor de dressuur ik heb nog nooit zo een lichtvoetig veulen gezien met extra bewegingen en super front en fokken blijft nog risico`s durven nemen als je op safe speelt komt er nooit geen vernieuwing in de wpnr en dat kunnen we absoluut wel gebruiken en ik jheb stavinsky op de hengstenkeuring gezien een absolute aanwinst voor de fokkerij!!!!! misschien heb ik over twee jaar wel een veulentje lopen?? stravinsky xx x festival x folio Tong uitsteken groeten wouter

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 12:53

Clown Ik neem dus aan dat je een paard zoek die wat forser is en rustiger. Zelf onder de arabieren heb je die.
Ik zou gaan voor paarden als Bentley of zoons ervan misschien legaat?
Het is toch wat jij denkt hoor. Ik kan jou merrie niet zien.