Zijn er brave nakomelingen van Jazz?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Zijn er brave nakomelingen van Jazz?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-02 10:49

Je leest het heel vaak, jazz geeft lastpakken....
Nu ken ik een 2 jarig veulen uit JAzz x Zeoliet...en het dier kijkt gewoon rustig en tevreden de wereld in. Ik kan me niet voorstellen dat dat een draakje in spe is.....
Volgend jaar mag ik helpen met het beleren ervan...
Waar begin ik aan....tell me!
Kan er een brave jazz rondlopen?

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 11:56

a
Laatst bijgewerkt door janna op 03-05-22 08:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 14:58

Tja, zou kunnen. Ik ken wel een paar handelbare maar ook een paar onhandelbare. Eigenlijk geen een echte brave. Haha!

Het ligt inderdaad ook aan de moeder. Hihi, zou ik dan toch Lotje er maar door laten dekken? (Balzflug x Pion x Amor) Knipoog

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 16:04

Wij hebben op stal een 2 jarige Jazz x Glendal x Bismack en een 1 jarig zusje vanhem en die zijn superlief maar er zit wel een kop op en je moet ermee om kunnen gaan.
het zijn echte karakterpaardjes die je in hun waarde moet laten, en als je er niet mee om kan gaan zaijn het lastpakken en als je er wel mee om kunt gaan heb je een toppertje.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 20:28

de Jazz die wij hebben staan is niet bepaald geweldig.... hij kan wel super lopen, maar een bitch eersteklas! Als het klikt dan klikt het anders kan je het vergeten! Ze trapt je echt finaal de stal uit! Wie mams is weet ik niet, maar als ik het goed gehoord heb is dat ook geen schatje geweest!

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 21:12

Suzanne F. schreef:
Tja, zou kunnen. Ik ken wel een paar handelbare maar ook een paar onhandelbare. Eigenlijk geen een echte brave. Haha!

Het ligt inderdaad ook aan de moeder. Hihi, zou ik dan toch Lotje er maar door laten dekken? (Balzflug x Pion x Amor) Knipoog


Als je dat doet dan zet je een regelrecht MONSTER op deze aardkloot Haha! En als je van plan bent dat veulen later zelf te gaan beleren zullen we dan voor die tijd nog een keertje stappen het zou de laatste keer wel eens kunnen zijn dan!!!! Pling *LOL* Schijnheilig Haha! hihihi

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 10:43

Merilyn"]
[quote="Suzanne F. schreef:
Tja, zou kunnen. Ik ken wel een paar handelbare maar ook een paar onhandelbare. Eigenlijk geen een echte brave. Haha!

Het ligt inderdaad ook aan de moeder. Hihi, zou ik dan toch Lotje er maar door laten dekken? (Balzflug x Pion x Amor) Knipoog


Als je dat doet dan zet je een regelrecht MONSTER op deze aardkloot Haha! En als je van plan bent dat veulen later zelf te gaan beleren zullen we dan voor die tijd nog een keertje stappen het zou de laatste keer wel eens kunnen zijn dan!!!! Pling *LOL* Schijnheilig Haha! hihihi
[/quote]


gewoon een kwestie van consequent inrijden en gelijk goed inrijden dan weet ik zeker dat je geen problemen hebt hoor.