hij staat regelmatig in de paard en sport en marrigje van baalen reed er op, zie er tegen woordig ook een ander meisje op zitten. volg het niet helemaal.
Ja klopt. Ik geloof dat Marlies er als eerste op reed, daarna Marrigje van Baalen. En nu rijd Mara de Vries erop. Werden ook Nederlands Kampioen enzo. Hij is dè Z2 pony van Nederland. En een dek-hengst geloof ik. En hij heeft een hele apparte kleur. Hier staat wel wat leuke informatie.
De vader van Power and Paint is de hengst Power Boy (v. Downland Folklore). Deze staat op de staatsstoeterij Flyinge in Zweden. Ik ben daar geweest en heb hem gezien, ik vind het een erg mooie hengst.
Power Boy voert 62.5% Welshbloed, 25% Arabisch bloed en 12.5% Engels volbloed.
Voor zover ik weet staat Power and Paint ingeschreven bij een Duits stamboek, volgens mij is hij een Deutsche Reitpony (grofweg gezegd het Duitse NRPS). Hij is geboren in 1993.
Power en Paint staat idd niet ter dekking op het moment, omdat hij voor de sport gebruikt word...
In Nederland staat hij dacht ik bekend als Welsh NWR... zijn eigenaar is dacht ik duits, dus neem aan dat hij daar is ingeschreven als Deutsche Reitpony...
thanx allemaal Het zal wel blond, haha, klinken. Maar hoe verstuur je zo'n pb? K ben helemaal niet vaak hier op bokt (moet eigenlijk wel meer worden ) dus heb daar ook nooit mee te maken.