Ik ben benieuwd of er nou toch mensen zijn die een afstammeling hebben / kennen van deze hengst!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:Jessica24 heeft idd een erg mooi donkerbruine merrie van Mytens xx. Overigens helemaal volbloedgefokt. Ze is erg sensibel en rillerig en je kan er niet zomaar iedereen mee wegsturen. Ze is wel supereerlijk en fijn in het werk. Nerveus maar werkwillig dier. Nu drachtig van Kennedy trouwens...
Jessica24 schreef:Jaaaaaaaaa, ik heb ook een merrie van de hengst Mytens.
Ze is super sjiek en heeft ook een heel fijn karakter.
Tijdens het rijden is het wel een aparte.
Doordat ze super gevoelig is kan ze wat extremer reageren.
Ze is wel een paard wat absoluut voor je door het vuur gaat.
Op wedstrijden gaat er ook altijd echt een knop om!
En doet ze het echt voor me.
En het woord staken komt niet in het woorden boek voor.
Dit paard blijft lopen of je er nu 1 of 3 uur op zit.
Zal wel even een foto op zoeken.
menske schreef:Wij hebben ook en Mytens gehad echt een superpaard, braaf, makkelijk te rijden, was Z-dressuur en ZZ-springen en je kon er het kleinste kind mee de weg op sturen.
Venetia schreef:Dit zijn foto's van het eerste veulen van onze Mytens merrie.
Wat wel grappig is, dat toen hij vorig jaar op tv kwam bij de wereldbeker, dat we gelijk wisten dat hij het was doordat hij de ring niet inwilde. Dat had zijn volle broer ook al en dat kwam duidelijk van moeder. Geen paarden voor iedere amateur, maar wel met een surplus aan kwaliteit.
Het neusje is ook precies van moeder. Ze zijn zo smal, dat ze door de tralies heen kunnen met hun neus. Dat hadden ze allemaal.
Beber schreef:Een Mytens x Le Mexico , een zeer chique, maar toch steveige merrie, met een pittig karakter, maar wel heel betrouwbaar.
Citaat:Di zijn alle punten die onze merrie ook heeft rillig , bloedmooi niet met iedere ruiter weg te sturen onze merrie heeft in heet Z springen gereden is nu drachtig van eurocommerce Berlin voor het vermogen en de grootte . Ze wil werken dat het eraf vliegt.IS alleen niet te vervoeren daarom hebben we haar tot fokmerrie gebombardeerd.
=JacordexMythens