KWPN-hengstenkeuring

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karinb
Berichten: 17
Geregistreerd: 02-11-01

KWPN-hengstenkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-02 16:38

Wie van jullie gaat er naar de hengstenkeuring 30 januari -> 1 februari? En als jullie als eens geweest zijn, wat vinden jullie ervan? Ik ben al enkele keren geweest en vindt het altijd heel leuk en interessant Haha! . Wat is jullie mening?

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 17:27

hoi!
Ik wil wel, voor van de lageweg natuurlijk!!

Maar ja het is als ik op school zit, dus denk niet dat het gaat lukken,
omdat WA en Maxima zo nodig moeten trouwen is het niet op zaterdag, ik vind het wel gemeen hoor!!
Nou kan ik er niet heen!
Vind het wel altijd erg leuk!

Kus,
Frederike

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 17:38

ik ben er 4 jaar gelden heen geweest toen was het ontzettend gaaf! Het was op een zaterdag en een gave show van ANky, Coby Tineke en Ellen!!! Was heel leuk, Cocktail was er toen ook nog, zn laatste show!! Verdrietig 3 dagen er na overleed hij Verdrietig Maar ik weet nog heel goed da tik onder de indruk van Métall was, er werden ook flemmingh nakomelingen getoond en van Ferro. Tis dat ik dit jaar geen tijd heb, maar anders was ik zeker gegaan! Het was ook heel interresant, want ik ging met mn nicht en 2 vrienndinnen van haar, 1 was/ fysiotherapeute en de ander zocht een hengst uit voor haar merrie dus ik hoorde van de fysiotherapeute de lichtamelijke dingen en van mn nicht karakters en van die andere vriendin wow die is ook gaaf ff opzoeken hoor!!! Haha! Het was heel interessant want de fysio wist over iedere hengst wel iets, ongeacht positief of negatief! VOlgende x ga ik zeker weet met hun, als ze allebei 3 kunnen!!!!

*Sharon*

Berichten: 327
Geregistreerd: 29-08-01
Woonplaats: emmen,drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 12:22

Ik ga er heen voor de eerste keer met mijn hele klas.
De hengst van mijn mentor doet er aan mee.

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 13:06

Yep ik ga ook, drie dagen voor m'n werk, echt interessant, en ik vind de Select Sale, die is er weer sinds vorig jaar echt helemaal tegek, wat een paarden en wat een prijzen!!!!!! Helaas is mijn portomonee niet zo goed gevuld.