Nakomelingen van jetset-D

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ploppertje

Nakomelingen van jetset-D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 17:31

hoi, Haha! Ik zoek nakomelingen van jetset-D (dressuur hengst). zelf heb ik er ook 1! hij is nog jong en moet veel leren. het is een super lieve schat. Hij heeft super mooie gangen en een goede springtechniek. Verder is hij best lomp(vooral aan de hand) en sterk!

Ik wil graag weten hoe dat met andere nakomelingen is en op welk niveau ze lopen enz...

greetz.. Ach gut

ploppertje

Re: Nakomelingen van jetset-D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 18:02

zo ff een foto van jetset-D...hope dat het lukt....ben niet zo technisch.... Verward .....

Afbeelding

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 19:53

Mijn vriendin rijd een. Kan heel leuk lopen donkerbruin met bles en witte voetjes. Is een merrie nu Z springen en M2 dressuur. Dus een echte allrouder.

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 22:32

Ik heb er ook een tijdje een gereden, was een mooie grote merrie. Inderdaad wel lomp. haar moeder was echter ook erg groot dus daar kan het ook aan liggen. wel een heel eerlijk paard en bokte nooit. die is nu verkocht, maar het was wel een echt mannen paard. haha

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 22:36

Wij hebben ook één, die gaan we dit voorjaar beleren. Maar zo in de omgang is het een verschrikkelijk lief een aanhankelijk paard. Helaas is ze niet zo groot, maar het is dan ook een kopie van haar moeder.
Afbeelding

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 22:49

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 11:01

Afbeelding

Dit is de mijne Jet Setx Kaiserstern.
Wordt in april 5 ben M startgerechtigt Haha!
En idd je kan er beter opzitten dan naast lopen!!! Clown
Hij zo lomp als ie groot is 1.85+

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 11:23

Ik ken meerdere Jet Set's en die paarden zijn me altijd positief opgevallen,goede karakters,goede bewegingen fijn om mee te werken,hoewel de hoogtemaat nog weleens verschilt.Ik heb er 1tje meegemaakt die een beetje lomp was aan de hand,maar vergelijken bij sommige andere paarden stelde dat niet veel voor.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 14:24

Heb een Jet Set D x Belisar jaarling hengstje lopen!
Echt een dotje, heel aanhankelijk in de omgang.
Helaas gaan we hem wel verkopen want ik ben op zoek naar een merrie Huilen

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 14:27

Een vriendin van me heeft een tweejarige ruin staan, super paard met heeeeeerlijk karakter en ontzettend goed bewegen.

andrea15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 22:27

ik heb ook een nakomeling er van een merrie,ze is het eerste jaar heel erg lastig onder het zadel geweest ze is er nu door heen en loopt lekker nu. verder heel braaf in de omgang en kijkerig

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 15:22

Ik heb dr ook eentje. Wel een merrie pony van 1.55 maar dr zijn maar weinig mensen die mij geloven als k zeg dat het een pony is Tong uitsteken ze is nu acht jaar eneen echte all rounder. Spring er vanaf oktober mee en ga nu L starten. heb in 5 wedstrijden 10 punten gesprongen. Dr 6e wedstrijd was de brabantse. Reserve kampioen! ook de dressuur zit er goed in. nu M2 met winst. Het is echt een goedzak. Houdt van aandacht. Dit is ook af en toe een lomperd. Loopt gewoon overal tegenaan zo van jah ga zelf maar aan de kant. Bij mensen niet maar bij voorwerpen en andere paarden wel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 20:03

Ik heb ook een Jet Set D gefokt uit een Utrecht merrie.Hij werd verkocht en ik zag hem vorig jaar te koop staan.Hij is niet zo groot 1.62m.Was toen Z2 dressuur en Lspringen.
Afbeelding

ploppertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 19:33

Bedankt mensen!!! De paardjes lijken trouwens niet echt op mijn Max. Maar wat niet is kan nog komen!!!

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 16:56

Ik heb ook een merrie van Jet Set D, ze is heel donkerbruin bijna zwart met witte stekelhaartjes erdoorheen en ze is heel fijn gebouwd. ze is 1.61mze is erg kijkeig en erg druk maar ze is wel heel lief.
Ik ben oas begonnen met wedstrijden maar ik heb nu 3 wedstrijden in de B gehad en heb nu 7 winstpunten:D

A_Promise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:05

Bij mij is 2,5 week geleden een merrie veulen geboren en haar vader is jet set en ze is echt geweldig

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 07:41

@ Taverno: wij hebben veel 'gemeen' zeg....het hoofd van 'jouw' merrie...lijkt precies op die van mij (okay, wel íets anders maar goed...)

Ik heb dus ook een Jet Set D merrie (x Darwin). Súper braaf, helemaal niet lomp (heeft naar mijn mening ook wat met opvoeding te maken), dól op eten en kan dan wat 'vervelend' worden (als er bv. voer in haar bak ligt wil ze z.s.m. haar stal in). Ze is vreselijk lief, een knuffelkont, totaal niet kijkerig of schrikachtig...Echt een súper paard. Zet zich met rijden enorm in en zou zich doodlopen voor de ruiter. Als ze iets niet snapt gaat ze gewoon stilstaan...Verkeersmak was ze binnen 1 buitenrit...

Momenteel is ze 1,5 jaar onder het zadel en loopt ze M2 niveau in training. Ik ga haar op de wedstrijden volgend jaar uitbrengen, meteen in de Z. Eenvoudige en vliegende wissels kan ze ook al maar omdat ze best groot is (1.74 m) heb ik een tijdje heel rustig aan gedaan met haar. Ik ben erg zuinig op haar en vreselijk blij met haar!

http://img.photobucket.com/albums/v356/Imago01/Secret/Les-1.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v356/Imago01/Secret/Les-5.jpg

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 08:06

ik had een jetset x doruto,een vos ongeveer 1.65,beetje stekelvos,kon erg leuk bewegen en in de omgang erg braaf,kreeg helaas een 'tik',steeds met hoofd naar benen slaan en daarbij ook nog een peesblessure,verder dan b niveau zijn we niet gekomen,aangezien hij met de verzekering meegegaan is omdat hij later door die tik te gevaarlijk werd.hij was 2,5 toen ik hem kocht,jaartje gehad.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 08:25

Hoi,

Heb ook een jetset-d x( b raimond ) gehad was een bruinschimmel hengst super karakter, 1.74 . Hij hete Noran en ik heb hem later als ruin verkocht aan de bereden politie te nunspeet, en daar doet hij het super, Was een super springer springt alles.
Foto heb ik wel maar krijg ik er niet op.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 08:46

Ik heb sinds 3 weken een Jetset x Zeoliet hengstveulentje, veel kan ik er dus nog niet over zeggen, behalve dat ik het een hele knappe vent vind Haha!

Afbeelding

Mijn instructeur heeft 2 jetset's uit dezelfde merrie, beide lieve aanhankelijke paarden, erg leuk bewegen.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 08:49

hoi,

Idd een knapperd zeg jeetje.
gr

A_Promise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 14:03

jubeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 14:12

Het schijnt dat ze wel leuk kunnen springen, heb ik gehoord.

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 08:15

jubeltje schreef:
Het schijnt dat ze wel leuk kunnen springen, heb ik gehoord.

Hihi de mijne is een kneus dan Clown
Afbeelding

Hij is iig niet bang van t hout!! Haha!

ploppertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 19:09

mijne kan ook goed springen!!! mijn avator ofzo iets is mijn Max v. jetset-D
maar uhm..Jetset-D is naar mijn weten een dressuurhengst Schijnheilig