wie heeft er een nakomeling van lets be the best. ik ben er op zoek na hij heeft erg mooie nakomelingen met een heel fijn karakter en super mooie gangen. weet je er ook een te koop dan mag je me mailen
ik ken er genoeg, der loopt hier in de buurt op concours GENOEG van hem rond.....( hij komt hier uit de buurt, heeft hier in de kring ook in de sport gelopen) Ik ken wel n kleindochter van hem, van Coelenhage's Purioso.... Super mooie pony !!!! uhm en te koop weet ik t zo niet!
ik heb er wel een nakomeling van gehad alleen die heb ik verkocht. deze pony loopt in de sport doet het supper. mijn vriendin haar dochter rijd er op. vorig jaar zei ik tegen haar ik dek hem weer met lets be the best. maar jammer genoeg was lets be the best dood gegaan aan koliek. ik heb nog gebeld of er nog zaad van was. maar dat is er niet meer. dus ga ik met een andre hengst dekken.ik heb ook nog 2 veulens van vita nova hannassie gehad. maar die bleven te klein blijven c ponys ik zit nu aan bodo te denken lijkt heel veel op lets be the best. zit ook lets be the best in.
jai dd, er lopen nu 2 ggk zonen van hem rond, alleen je moet dan wel zorgen dat je eigen merrie helemaal vrij is van alles wat ook maar op de afstammeling LIJKT van Let's be, omdat het Coelenhage's Purioso x Coelenhage's Let's Be The BEst zijn, en Purioso is een zoon van Let's Be The Best..... en dat is best wel inteelt...
ik weet wel 1 in friesland te koop hier een paar foto's en wat info
voor een tel nr kun je me pb
deze ad stond op marktplaats.
koop wegens overgang paard
mooie E-pony ruin 1.530m kleur valk geboren 14-05-1992 2x M1 dressuur 1x L springen 1x B springen verkeersmak, trailermak, braaf, houd van aandacht en heeft geen stal gebreken. staat ingeschreven bij het welsh ponystamboek Lars komt van de stal Coelenhage's ideaal voor de beginnende wedstrijdruiter! door zijn kleur een echte blikvanger! makkelijk schoon te houden in tegenstelling tot een schimmel. er zijn foto's van zijn benen gemaakt en die zijn goedgekeurd. Veel prijzen gewonnen met de dressuur! in de L1 EN L2 meegedaan aan de Friese kampioenschappen!
wordt verkocht inclusief toebehoren, hoofdstel, zweetdeken, staldeken en waterdicht winterdeken
kleuren op de 2e en 3e foto zijn echt.GRAAG BELLEN WEGENS HAPEREN E-MAIL, WIL NIET VERSTUREN!
ik heb een nakomeling van lets be the best x parcival niet echt duidelijk maar het is de voorste (niet te koop hoor) die van mij word in mei 2 maar zijn volle broer is wel te koop die is 1 jaar ouder
Je zou contact op kunnen nemen met Jan of Jeroen Boeve. Hun website is : www.jboeve.nl . Volgens mij heeft hij daar ook gestaan. En weten hun nog nakomelingen te koop.