Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En weer omhoog als ie kwpn ggk wordt
Citaat:Wat mij dwarszit is het veulen aan de voet.
Ze hebben niet echt bevestigd of het nu waar is of niet maar ze maken zich geen zorgen daarover. Naar het schijnt zou ook Voltaire dat heel zijn leven hebben gehad en die is ook massaal geëxporteerd. Ze toonden daar trouwens beelden van Florencio in Verden en van de hengstencompetitie dit jaar evenals van Sandreo. Sandreo begint ons ook meer en meer te bevallen. Hengst is enorm verbeterd tov 2003. petraaken schreef:Aangezien NIjhof een stand had op de hengstenkeuring heeft mijn vader daar brutaal gaan vragen wat er nu aan de hand was.Ze hebben niet echt bevestigd of het nu waar is of niet maar ze maken zich geen zorgen daarover. Naar het schijnt zou ook Voltaire dat heel zijn leven hebben gehad en die is ook massaal geëxporteerd. Ze toonden daar trouwens beelden van Florencio in Verden en van de hengstencompetitie dit jaar evenals van Sandreo. Sandreo begint ons ook meer en meer te bevallen. Hengst is enorm verbeterd tov 2003.
.
. Citaat:Under appropriate conditions of management, carrier stallions can continue to be used for breeding. It is recommended they only be bred to naturally seropositive mares or mares adequately vaccinated against EVA.
CGJ12 schreef:Ach joh........
Er zijn zoveel hengsten EVA positief.
Het zou me bijna verbazen als deze het niet was.
) Anders kun je toch behoorlijke problemen in je stal krijgen