Bokkesprong Czardas, wie kent deze Hengst?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Bokkesprong Czardas, wie kent deze Hengst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-01 11:53

Op één van de duitse forums, zoekt iemand de hengst "Bokkesprong Czardas". Zoeken via de zoekmachine heeft niets opgeleverd. Deze persoon zoekt info als verrassing voor een vriendin, ze weet niet wat voor ras deze hengst is, alleen dat het de vader van het paard van haar vriendin is (één of andere pony-mix).
Weet één van jullie wat voor een ras deze hengst is, hoe oud, waar komt hij vandaan enz. Het leukste zou natuurlijk een web-site zijn of als iemand een foto heeft of weet waar ze die kan vinden Lachen !

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 12:19

bij mijn weten is dit een connemara hengst, dus even contact opnemen met het stamboek, die kunnen je zeker verder helpen
succes
doei doei

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 14:49

Dit is een welsh K hengst die gefokt is door E. Broekveld in de Groeve. Dat ligt bij Zuidlaren. De vader is Oakley (C) Bubbling On en de moeder is Bokkesprong Cecile. Voor meer informatie moet hij even bij de NWPCS of de WPCV informeren.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-01 17:39

Hoi!
Bedankt alvast voor jullie antwoorden! Ik zal ze meteen even in het duitse forum zetten! Waar krijgt ze de adressen van het NWPCS en/of WPCV vandaan, is dat alleen in Ned. of ook in Duitsland Verward (Sorry, met stamboeken ben ik niet zo op de hoogte Scheve mond\ )

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 20:21

Het is een welsh K,
kijk eens op www.welshpony.com
misschienn staat daar wel een link naar de site van de eigenaar!

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 11:15

Zojuist gelezen in de Paardenkrant in het artikel over Elegant een populaire hengstennaam. onder het kopje Welsh K. Daarin wordt Leunveld Elegant besproken, is een zoon van Bokkespron Czardas. Elegant is een week of drie geleden naar Zweden verkocht.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 15:05

Wij hebben een veulen van Elegant!

Super mooi beest!

Camira
Berichten: 28
Geregistreerd: 12-12-01

Bokkesprong Czardas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 21:51

Ik heb een verzorgpony die Amigo heet. Zij is een dochter van Bokkesprong Czardas en Coulenhages Hussy. Ik zoek me rot naar een foto van haar vader, maar heb alleen iets gevonden over haar halfbroertje. Kan je me wat vertellen over de pony die jou vriendin heeft. Als je wat vind wil je dan contact opnemen?