Het nederlandsche trekpaard en haflingerstamboek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-01 12:49

Ik zit met een probleem. Ik heb een Haflingermerrie met papieren die op mijn naam geregistreerd moet worden. Ik heb gezogt op internet naar het telefoonnummer en gevonden ik heb ze een mailtje gestuurd en gebeld beide deden het niet. Ze is geregistreerd bij de koninklijke verening het nederlandsche trekpaard (en haflinger(s)) Dus nu zoek ik het goeie telefoonnummer wie o wie weet het en kent iemand de hengst Waldemar of heeft gekent ze is nu 18 dus hij kan best dood zijn. Heb je iets van hem foto dan wil ik het graag zien.

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 13:50

Ik zou het zelf niet weten, maar misschien kan je via http://www.brooijmans.nl iets wijzer worden. Dat is een stal voor trekpaarden en haflingers.

Succes met je zoektocht!

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 16:22


Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 17:56

Ik heb pas nog een paar keer het nummer op de site gebeld en toen werkte het wel. Heb je wel het nieuwe nummer (Den Bosch)? Ik zou het gewoon nog een keer proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 20:29

Ik heb gebeld, dan zeiden ze dat ik een begeleidend briefje en mijn oude papieren moest opsturen, en dan krijg je goede papieren terug met een acceptgiro. k zou zeggen bel nog es
veel succes

jenson
Berichten: 237
Geregistreerd: 22-11-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 21:49

He vasco, ik zit met hetzelfde probleem. Ik ben er nog niet zo heel erg achteraan, maar op die site kon ik ook niks vinden over dit. Volgens mij kan je beter bellen naar ze, en dan vragen hoe het zit.
Het telefoonnr. staat als het goed is op je papieren. Ik moet Jenson ook nog op mijn naam laten zetten. En ik wil ook gelijk lid worden, zodat ik elke maand zo'n blaadje krijg! Knipoog

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 00:34

Hoi,

Vandezomer heb ik Woestein op mijn naam gezet, dat ging heel makkelijk.
Bel met 073-6218501, dat is de KVTH, en meld dat je je Haf op je naam wil hebben.
Hun leggen het wel uit hoe het moet.

De naam Waldemar klinkt me wel bekend in de oren, zodra ik weet waar ik die naam eerder heb gehoord hoor je het wel.
Succes met alles en tot gauw