schimmel dekhengst met een L?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 20:31

Ik ben zaterdag avond naar jumping indoor maastricht geweest. Daar heb ik een heel mooi paard gezien, alleen.....ik ben de naam vergeten. Schijnheilig
Hij reed mee in de barage, maar daar had ie niet zon zin, hij is laatste geworden bij de prijsuitreiking en stond steeds te springen. (''ik had moeten winnen, kijk mij nou Haha! '' ) De winnaar was trouwens '' my name is ludo''. Clown
Het is een dekhengst, een schimmel.
Hij rijd voor nederland. Vond hem best wel stevig vergeleken met die (iele?) springpaardjes.
Zn naam begon met een L....
En er reed een man op Koe .
Meer weet ik niet, jammer, vond het net zon leuk beestje en had dr graag wat meer over willen weten Frusty Lovers Hopenlijk weten jullie het Haha!

[Edit] titel [/edit]
_________________
S...N...O...Laat maar Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-12-02 20:49 ]</font>

Pleasure

Berichten: 336
Geregistreerd: 24-08-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 21:16

Hoi,

Je bedoelt Larino gereden door Peter Geerink. Dat is een Concorde X Armstrong en 8 jaar oud.

Groetjes Denise

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 21:26

Ja die bedoel ik!
Dankjewel! Lovers
Heeft iemand er misschien ook nog een plaatje van?
(niet die van arnd)

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 21:39

wie wat Ludo?

Heeft Pilippaerts die zaterdagavond op JIMaastricht gewonnen of ben ik mis?

Met Otterongo?

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 22:16

Ludo Pilippaerts heeft zaterdag avond idd gewonnen.
Met een zwart paard met een kort staartje. (ben slecht in namen Haha! )

Pleasure

Berichten: 336
Geregistreerd: 24-08-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 08:45

Hoi,

Hier een foto van Larino.

Afbeelding
Met Peter Geerink.

Afbeelding

Hier informatie over hem:LARINO
KWPN - schimmel - geb. 1993 - Stkm. 1.67 m.

Larino is een zoon van de springpaardenvererver van de komende jaren, Concorde. Concorde heeft een groot aantal kinderen die in de internationale springsport uitkomen, maar ook een groot aantal dressuurruiters hebben nakomelingen van Concorde in hun stallen. Larino voert het springbloed van vier topverervers op een rij. Zijn moeder Erina is een dochter van de bekende Ramiro-zoon, Armstrong. In het moederrapport wordt Larino's moeder beschreven als een rijtypische merie met ras.

De hengst Larino komt uit een prestatiestam bij uitstek. De overgrootmoeder Rosalinda (sportnaam Cassy), kreeg bij haar IBOP in 1981 al een 10 voor het springen! Verder won zij onder Janny Horsey diverse ZZ-rubrieken.

De Ridder-merrie Warina is een ster-preferente-prestatie merrie. Haar bekendste kinderen zijn het internationale springpaard Romulus onder Peter Geerink (o.a. 2e Grote Prijs van Gothenburg) en de goedgekeurde hengst Couperus; de vader van Mr. Blue van Bert Romp.

Deze interessante merrielijn kreeg een mooie start met de invloedrijke Holsteinse hengst Normann.

In Ermelo tijdens het verrichtingsexamen werd Larino beschreven als een hengst met een goede voorbeentechniek en een goed ruggebruik. Bovendien toont hij veel afdruk en veel vermogen bij het springen, aldus het verrichtingsrapport.

Larino werd Reserve Kampioen bij de competitie voor 4- en 5-jarige hengsten. In 1999 behaalde Larino tijdens de Zwolse Paardendagen de titel "Coming Stallion". Inmiddels maakt Larino met zijn ruiter Peter Geerink zijn opwachting in de internationale rubrieken voor jonge paarden, met onder andere goede klasseringen in Arnhem en Den Haag.

De nakomelingen van Larino zijn sportgerichte types, met sterke bewegingen, die met het vrijspringen weten te imponeren.


Hier nog een foto van tijdens Jumping Indoor Maastricht.
Afbeelding

Die zwarte van Ludo zal Verelst Quebec zijn.

Groetjes
Denise

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 17:04

idd, thnx