De maatregel is in feite extra triest aangezien Anna42 een wezenlijke bijdrage geeft aan discussies. Desalniettemin kunnen we geen uitzonderingen maken voor gebruikers met een duidelijke mening.
Voor diegenen die vragen hebben over het waarom: de aanleiding voor de derde officiële waarschuwing is deze, samen met nog een aantal Usernotes die in de afgelopen weken verstuurd zijn:
Citaat:Ik heb ooit nog eens het genoegen gehad enige tijd bij de bedoeienen te mogen doorbrengen. Als deze oude sjeik de onzin zou horen die jij hier over hengstveulens uitkraamt, zou hij je vermoedelijk ter plekke laten stenigen. Niet dat ik daar voor ben, maar een paar stenen zouden je wellicht helpen om eens na te denken wat een normaal karakter voor een hengstveulen hoort te zijn.
Dat stenigen is overigens heel normaal in die culturen. Ik snap nu pas waartoe het dient.
Het moderatorteam heeft OW's gegeven voor minder ernstige uitspraken. Dit besluit is niet verder bespreekbaar. We wensen de mens achter Anna42 veel geluk en wijsheid toe en zullen de gebruiker na de periode van 3 maanden weer verwelkomen in de boktfamilie.
Het Moderatorteam,