Isolda's vader en Udindes vader zijn halfbroers!!!

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-01 17:45

Eindelijk maar dan toch heb ik een kopie van het papier van Isolda's vader bemachtigd. Het heeft wel heel lang geduurd voor ik het kreeg.... Scheve mond\

Wat denk je? Isolda's vader heeft de zelfde vader als Bazuin. Bazuin is weer de vader vanhaar dochter Udinde. Inteelt dus. Gelukkig gebeurd dat wel vaker bij paarden, hoe noemen ze dat ook al weer? Lijnteelt?
Had ik dit van te voren geweten, had ik verder gezocht naar een andere hengst. En dan te bedenken dat ik oorspronkelijk sateliet uitgekozen had, maar dat die net de week ervoor overleden was...

Edgar - v. sateliet
m. Wolonia, vm. Heemraad

Ben direct op de gelderlandhomepage aan het neuzen gegaan en kijk wat ik daar zag:
Afbeelding
Sateliet, de hengst die voor Udinde dus via twee kanten binnenkomt.

Dan Marconi, Sateliets pa:
Afbeelding

En dan nog eens Indiaan, de pa van Marconi:
Afbeelding

En dan de vader van de moeder van Edgar:
Heemraad:
Afbeelding
En daar weer de pa van Ulex:
Afbeelding

Heel erg leuk om de voorvaderen eens te zien van Isolda. Jammer dat we die niet van haar moeder kunnen achterhalen.
Wat me opvalt is dat die foto's vroeger niet zo gunstig gemaakt werden en dat die staarten allemaal zo raar zijn getoileteerd. Is er toch heel wat veranderd door de jaren!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jantina op 2001-11-26 22:39 ]</font>

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-01 22:36

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie