Wie heeft een jonge Lancet? Foto?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:55

Heb ook nog nooit wat over lancetjes met been problemen gehoord, wel dat hij wel eens klein doorfokt. Hej misschien is dat Tal dr beenprobleem, ze zijn gewoon te kort Haha! ! Foto's in mn profiel. Op karakter is niks aan te merken, veel zijn verbaasd als ze horen hoe jong is is (was) en dat het een merrie is.

Desiree83

Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 17:44

Van mijn Lancet zou je idd ook niet zeggen dat hij 3 is. Hij is ook al vrij ver qua ontwikkeling ed. Hij heeft een goed karakter en kan af en toe een heethoofdje zijn maar in mijn ogen kan dat wel van pas komen. Hij is ontzettend ijverig en leergierig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:29

Desiree83 schreef:
Leuk om te horen, jammer dat je geen foto hebt. Wat voor moeder kwam deze?

ik neem aan dat je mijn merrie bedoeld....dat is een afstammeling van concorde...foto´s in me profiel

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:24

Een 4 jarige lancet merrie staat bij ons op de manege...Heeft wel OCD (heb dit in dit topic nog gelezen, is dat door de hengst of niet?).
Is niet echt lief paardje, schoppen, bijten...stijgeren soms...Maar dat beestje kan erg goed lopen..erg ruime draf

hANKY
Berichten: 120
Geregistreerd: 25-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 18:58

sommige hengsten staan er om bekend dat ze gebreken door fokken, maar dat hoeft niet altijd aan de hengst te liggen er is ook altijd nog een moeder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:46

k heb wel nog de handdoek van de afstammelingen keuring Vork

fedaki
Berichten: 39
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: In de stal van mijn paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 21:43

Bij mij op stal staat ook een lancet. Zal binnenkort eens kijken of ik een foto van hem kan maken!

Sancerre

Berichten: 624
Geregistreerd: 06-04-05
Woonplaats: Tussen de Veluwe en de Ijssel

Re: Wie heeft een jonge Lancet? Foto?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 23:51

Ik heb ook een Lancet merrie. Is in juli 6 geworden en heb haar nu al 5 jaar. Ze is ongeveer 1.70 m, zwartbruin. Ze heeft nog ergens een volle broer, is een kopie, maar dan ruin. We zijn nu L1 met 13 winstpunten.
Ze heeft wel nukken als ze iets moeilijk vindt, maar verder is ze heel lief.


Afbeelding

Afbeelding

jollyjoker

Berichten: 2465
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 00:16

Wij hebben een Lancet x Rivaal schimmelmerrie, ze is 6jaar en loopt SGW.In de omgang echt een engeltje, met rijden soms een beetje een bengeltje
Ze heeft vooral veel moeite om te ontspannen in het werk.
Niet de meest charmante foto!
http://i5.photobucket.com/albums/y153/p ... aug032.jpg
Laatst bijgewerkt door Lielle op 18-11-05 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: grote foto in URL veranderd

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 16:28

Desiree83 schreef:
0ojannekeo0 schreef:
wij hebben een lancet gefokt...die is nu volgens mij 6 of 7 jaar oud....zoals ik gehoord hebt loopt ie Z dressuur....ik heb hem deze zomer wel heel even zien rijden maar dat was een lichte training..hij strekte toen wel heel mooi...ik heb geen foto´s


Leuk om te horen, jammer dat je geen foto hebt. Wat voor moeder kwam deze?


heleee late reactie sorry

een concorde x cartoonist


edit: afstamming voledig gemaakt

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Re: Wie heeft een jonge Lancet? Foto?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 20:13

Wij hebben op stal ook een Lancet merrie. Het is best een heethoofd en maakt zich gauw druk. Wat er al eerder geschreven is, ze wil wel heel graag, maar is erg snel onzeker en gevoelig. Ze staat voor heel breed (een beetje en bulldog) en achter vrij bodemnauw. Ze heeft ook platvoeten en vaak scheuren, waardoor de ijzers er niet goed onder blijven zitten. Verder is het wel een plaatje van een merrie. Heel donkerbruin met een kolletje op het hoofd. Super fijn koppie (mooiste van de kwpn'ers op stal) en een lijf met veel massa. Onder het zadel doet ze heel gemakkelijk de oefeningen, maar uitstrekken vind ze moeilijk. In de gallop ook moeilijk ontspannen te krijgen. Het meisje wat erop rijd wil haar graag uitbrengen, maar doordat ze nog heel onzeker is en angstig, wil ze er nog even mee wachten. Totdat alles wat meer bevestigd is. Deze merrie heeft al 3 veulens gehad, de eerste van Polansky, jammergenoeg gestorven bij de geboorte. De 2e van Wild Romance (weltmeyer), erg mooi veulentje, kon ook leuk lopen. En de laatste is van dit jaar en die is van Turbo Magic, zeer chique veulen, wat minder in beweging.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Gr. Melina

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 10:29

oud topic