goodtimes nakomelingen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 09:06

sigrid1182 schreef:
Kort samengevat: royaal ontwikkelde, rijtypisch gebouwde veulens, die voldoende draven; het achterbeen zou wat krachtiger onder kunnen treden, het voorbeen wordt zeer goed weggezet.
Getoond: 31 veulens uit 332 dekkingen.


Geeft je weer te denken wat afstammelingenkeuring inhoudt want deze conclusie zou iemand gezien de ervaringen van dit moment totaal op het verkeerde been zetten.

Hij verbetert geen maat maar geeft wel een bijzonder sterk achterbeen gebruik.

Maar dat veulens het achterbeen beter moeten gebruiken staat al jaren standaard in iedere veulenrapportage:\

rigoletto
Berichten: 104
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: randstad zh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:10

Ik heb zelf een Goodtimes merrie, ook klein, goed springen en ruim voldoende bewegen met een super achterbeen. Verder vind ik dat ze allemaal mooie koppies hebben, een sterke bovenlijn en vooral veel uitstraling. Ben het ermee eens dat de hengst het beste past bij langelijnde merries met maat, omdat hij meestal wat beknoptere kleine paarden geeft. Qua karakter vind ik mijne super. Koel in de kop, maar geen dooie diender. Ik heb bij de hengstenshow van van Bommel even bij Goodtimes staan neuzen in de stal. Hele koele, rustige hengst, stond lekker te tukken. Tot hij aan een touwtje moest lopen...Volgens zijn begeleider is hij super te rijden, heel gemakkelijk in de omgang, maar dat lopen aan een touw maakt hem helemaal wild.
Overigens doet Kenwood het wel heel goed in Duitsland. Ik vind Sydney een hele mooie zoon, waarvan de nakomelingen volgens het rapport erg goed waren. Afwachten maar wat ze doen in de sport.

xtvax

Berichten: 674
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 12:02

Heb een 3 jarige Goodtimes (zie profiel). Vrij klein, erg pittig, gouden karakter, super springen en ook behoorlijk lopen!

lijntje87

Berichten: 1551
Geregistreerd: 17-11-05
Woonplaats: amsterdam

Re: goodtimes nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 10:44

Ik haal vrijdag een 3,5 jarige goodtimes op
(goodtimes x voltaire)
vorige week opgereden.
voor een 3,5 jarige heel mak. fijn te rijden. rustig op stal.
werkwillig. en makkelijk springen! kijkt zelf.
wat ik van haar hoorde heel braaf met inrijden.
en tot aardig aan de maat.
bijna 170, en zal zeker daar overheen gaan.
terwel goodtimes toch laag fokt.

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Re: goodtimes nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:49

Slotje. Topic is 4 jaar oud.