Wie kent de NRPS hengst Sandreo?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 16:14

Dees schreef:
Hihi, als je een paard wilt tekenen, begin je idd met 3 rondjes Knipoog


Mooi rond is niet lelijk. Knipoog

En een rug waar je de was aan kunt ophangen vind ik ook niet nodig, maar dat zal wel aan mij liggen. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:49

MissHIS schreef:
Vind je? Ik vind het veel belangrijker dat de hengst goed bij de merrie past, en dat het een interessante hengst is natuurlijk (afstamming, nafok, prestaties etc).

.



Tja, krijg je wel wat passend is.......wat dat is ook niet een vastgesteld feit. Als je 10 kenners ( echte dan he!) vraagt waarmee je je merrie moet dekken, krijg je 10 verschillende antwoorden. Als je hun confronteert met een hengst die een van de andere 10 heeft genoemd, word er hard geroepen...................Nee niet doen hoor!!

Passend is voor iedereen weer anders.

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 19:18

Pipo schreef:
Tja, krijg je wel wat passend is.......wat dat is ook niet een vastgesteld feit. Als je 10 kenners ( echte dan he!) vraagt waarmee je je merrie moet dekken, krijg je 10 verschillende antwoorden. Als je hun confronteert met een hengst die een van de andere 10 heeft genoemd, word er hard geroepen...................Nee niet doen hoor!!

Passend is voor iedereen weer anders.


Uiteraard, het blijft altijd afwachten hoe het uitpakt. Maar wat ik wilde zeggen is dat ik liever kies voor een hengst waar ik zelf niet helemaal "hoteldebotel" van ben (echter wel overtuigd van de kwaliteiten), maar die waarschijnlijk wél een hele goede partner voor mijn merrie is, in plaats van een hengst die ik zelf helemaal fantastisch vind maar naar verwachting minder geschikt is voor mijn merrie. Ik heb een goed gevoel bij de combinatie van Phin Phin en mijn merrie (het blijft natuurlijk afwachten), maar hij is niet mijn favoriete hengst.

Suzan1

Berichten: 1506
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 19:54

Citaat:
Ik was dan ook op zoek naar een hengst met een wat fijner hoofd


dat heeft Sandreo zeker, een heel chique hoofd. Qua beweging is hij enorm vooruitgegaan, al heeft hij niet zo'n sterk bewegend achterbeen als bv Florencio.

Ik heb bij Sandreo in de stal gestaan: hij is ook nog eens superbraaf.

Jacqui

Berichten: 57
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 20:02

Helaas krijg ik het op de een of andere manier niet voor elkaar om foto's te plaatsen, dan konden jullie mijn merrie wat beter bekijken. Kan iemand mij vertellen hoe ik de foto's wel geplaatst krijg of is er misschien iemand die ze voor mij wil plaatsen?