Ed King Hill overleden...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dela

Berichten: 6940
Geregistreerd: 07-09-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 20:29

zonde zeg,
waarom nou altijd zo jong

trisca

Berichten: 5744
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: Nieuw Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 15:00

verschikkelijk en door zo iets, wat zullen die mensen zich verschikkelijk voelen.
Hopen dat er weer wat kleur op de hengstenkeuring komt, het was al niet veel Huilen

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 18:05

Goh, die Roel is een collega van me..wat zal die ook balen! Hoe naar het ook is, ik denk dat een paard beter dergelijke verwondingen op kan lopen doordat ie raar liep te doen, dan dat iemand een domme blunder heeft begaan. Je zult er maar schuldig aan zijn...

Excalibur

Berichten: 262
Geregistreerd: 05-10-04
Woonplaats: Stroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 15:11

Echt zonde van Ed. Huilen
Ik heb zelf nu een hengst veulen van hem. Jammer genoeg niet bont.

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:37

Wel knap zeg, iets scherps bij zijn pees (heeft ie geen peesbeschermers om? en wat voor scherpe dingen heb je in een rijbaan?).

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:03

Tja....en morgen word ik door de DA gebeld om Dropshot, een zoon van Ed King Hill dus te laten castreren.
We mogen namelijk geen hengsten op stal houden Verward

Excalibur

Berichten: 262
Geregistreerd: 05-10-04
Woonplaats: Stroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 13:04

Zonde.

Ik wil proberen om mijn veulen zolang mogelijk hengst te houden.
Dat was ik ookal van plan toen Ed nog leefde maar je weet maar nooit.

Ik hoop wel dat er nog een zoon van hem in de nederlandse dekdienst komt.

shaneen
Berichten: 976
Geregistreerd: 15-09-02
Woonplaats: een leuk klein plaatsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 13:11

o wat stom had het niet gezien, had vorige week geprobeerd op de voorpagina te krijgen maar dat is niet gebeurd, dus dacht ik zet het hier neer maare dat heb jij al gedaan...

Ze zeggen dat ie is ingeslapen door een pees blessure, maar get gerucht gaat dat ze hem hebben laten inslapen omdat ie zijn allerlaatste kans heeft verpest, hij was namelijk al geruime tijd niet meer te rijden, een gevaar voor de berijder!!!

Zonde was super mooi, en op stal ook heel lief, voor mij dubbel zuur want heb een paar weken gelden mijn ed king hill merrie laten in slapen!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 13:21

shaneen schreef:
Ze zeggen dat ie is ingeslapen door een pees blessure, maar get gerucht gaat dat ze hem hebben laten inslapen omdat ie zijn allerlaatste kans heeft verpest, hij was namelijk al geruime tijd niet meer te rijden, een gevaar voor de berijder!!!


..." ze zeggen" .....

Als je het niet zeker weet zou ik zulke verhalen niet verder de wereld in helpen. Door zulke geruchten te verspreiden kun je zelf behoorlijk in de problemen komen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 13:24

In dat geval zou het IMO meer voor de hand hebben gelegen dat-ie geruind werd, net zoals Hors la Loi.

En idd, zoals Cassidy zegt: het lijkt me niet verstandig om dit soort geruchten de wereld in te helpen. Je bent er tenslotte zelf niet bij geweest, neem ik aan.

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 13:27

Ik geloof dat gerucht ook eerlijk gezegt niet.
Net wat er al gezegt word, dan hadden ze hem laten ruinen en dan verder kijken hoe zijn gedrag zou zijn.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 13:34

Als hij op stal lief is, en alleen bij het rijden lastig, waarom zou je ruinen? Je weet immers niet of er ergens een lichamelijk probleem is ...en je kent ook de kundigheid van de ruiter niet. Maar een characterfout lijkt me in dat geval toch zeer onwaarschijnlijk.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 13:52

shaneen schreef:
o wat stom had het niet gezien, had vorige week geprobeerd op de voorpagina te krijgen maar dat is niet gebeurd, dus dacht ik zet het hier neer maare dat heb jij al gedaan...

Ze zeggen dat ie is ingeslapen door een pees blessure, maar get gerucht gaat dat ze hem hebben laten inslapen omdat ie zijn allerlaatste kans heeft verpest, hij was namelijk al geruime tijd niet meer te rijden, een gevaar voor de berijder!!!

Zonde was super mooi, en op stal ook heel lief, voor mij dubbel zuur want heb een paar weken gelden mijn ed king hill merrie laten in slapen!



Ze zeggen??
Misschien even De Nieuwe Heuvel bellen of emailen? Hele aardige mensen die je zeker bereidt zijn om te vertellen wat er echt gebeurt is.
Is een stuk leuker dan gemene geruchten de wereld inhelpen!

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 14:11

shaneen schreef:
o wat stom had het niet gezien, had vorige week geprobeerd op de voorpagina te krijgen maar dat is niet gebeurd, dus dacht ik zet het hier neer maare dat heb jij al gedaan...

Ze zeggen dat ie is ingeslapen door een pees blessure, maar get gerucht gaat dat ze hem hebben laten inslapen omdat ie zijn allerlaatste kans heeft verpest, hij was namelijk al geruime tijd niet meer te rijden, een gevaar voor de berijder!!!

Zonde was super mooi, en op stal ook heel lief, voor mij dubbel zuur want heb een paar weken gelden mijn ed king hill merrie laten in slapen!


Had zijn brood nog wel verder verdient als dekhengst hoor. broodje aap verhaal dus.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 14:18

Dat dacht ik ook....deze hengst hoefde zich niet meer te bewijzen, en de aanvragen voor dekkingen hadden toch wel gekomen...

moonlight
Berichten: 76
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: veen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 18:31

geruchten heten niet voor niets geruchten

ik vind het sonde , had nog graag ooit eens met hem gefokt