Stoppen met Fokken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 13:23

Dat is super voor je Himyar !!
De meeste hier weten denk ik wel hoe het gegaan is met Jeddah. In eerste instantie heel erg goed, maar binnen een maand ging het helemaal mis Huilen . Ik prijs mezelf nog steeds erg gelukkig dat ik haar terug heb kunnen kopen, het had ook heel anders kunnen gaan en joost mag weten wat er dan met haar gebeurd was.

Nu heb ik Jingo net verkocht en daar gaat het tot nu toe erg goed mee, die heb ik niet lang gehad en ik ben er niet zo aan gehecht, maar het blijft moeilijk, wat als het niet "klikt"? Waar gaat ze dan heen? Ik moet er even niet aan denken haar straks op bijvoorbeeld Marktplaats weer te koop te zien.
Ik ga ervan uit dat de meeste Paarden eigenaren echt heel erg goed voor hun dieren zijn, maar soms gaat het ook anders, daarbij denk ik ook aan Fly van Francis Verdrietig .

Himyar

Berichten: 4538
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 13:38

Ik weet het, ik en het paard mogen echt van geluk spreken. Er zijn genoeg tehuizen waar paarden het (stukken) minder hebben. Of waar men simpelweg niet genoeg geld heeft om het paard het nodige te bieden, waar in mijn geval gelukkig geen sprake van is.

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38712
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-04 23:02

Een paard verkopen is moeilijk, vooral als het een dier betreft die je na staat. Laten we eerlijk zijn, het is makkelijker een rotzak te verkopen dan een dier wat je eigelijk wel zou willen houden!!

Ik heb intussen wel een besluit gemaakt, aangezien ik geen tips kreeg hoe ik wel makkelijk verkopen kan Knipoog Schijnheilig Bloos Haha! , ik hou mijn jongens! Kijken hoe het gaat, even afwachten dus, verkopen kan altijd nog! Goed pedigree, super gave diertjes of niet, het maakt allemaal niet uit, al hadden ze 7 oren en 3 benen, voor mij zijn ze 'the World'!!!!!

Pedigree's uitzoeken zal altijd een passie van me blijven, jammer dat ik het niet meer in praktijk uit zal brengen, voorlopig niet iniedergeval! Jammer dan, ik heb er twee fantastische kereltjes aan over gehouden....en weet je, mijn twijfels heeft een leuk topic gebracht! Ik heb enorm genoten van deze discussie, jammer dat het een beetje doodgebloed is Knipoog

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 23:18

Ods schreef:
Goed pedigree, super gave diertjes of niet, het maakt allemaal niet uit, al hadden ze 7 oren en 3 benen, voor mij zijn ze 'the World'!!!!!


Lovers En zo hoort het ook!!