Info over Heineken

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Balte

Info over Heineken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 08:47

Kennis van me zou een veulen willen kopen met de afstamming Heineken x Lorton. Over Lorton heb ik al wat gevonden maar over Heineken vind ik niks (behalve dan talloze sites over bier Haha! )
Kan iemand mij helpen?

N'Oubliez Jamais van de Breden Dries - v. Ismir du Tilleul (na 333 dagen dracht geboren op 14 mei10)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:04

Er is wel een Heineke, maar die is in 1999 afgevoerd van de deklijst.
Dat is een Waterman x Pygmalion een tuiger dus
Laatst bijgewerkt door sarabande op 15-09-04 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:14

Is het geen Lorton x Heineke?

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 09:48

Geen idee of het een Lorton x Heineke is en of het om Heineke of Heineken gaat. De info die ik gekregen heb, heb ik via email gekregen dus er kunnen zeker fouten ingeslopen zijn Haha!
Het gaat om een veulen dat dit jaar geboren is dus als Heineke in 1999 afgevoerd is, dan zou het best wel eens Lorton x Heineke kunnen zijn.
Al heel erg bedankt voor jullie info.
Die mensen hebben dat veulen via het internet gezien en zouden het willen kopen om dressuur mee te gaan rijden Scheve mond

N'Oubliez Jamais van de Breden Dries - v. Ismir du Tilleul (na 333 dagen dracht geboren op 14 mei10)

wiljemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 13:43

staat op de kwpn site wel t een en ander over...geloof ik
mijn ex verzorgpaard was van heineke...super paard.kon er zo op gaan zitten met zadelmak maken, gaf nergens om, maar wel met 7 hoefkatrol en nu is hij in latenslapen!! geen idee of dat genetisch was ofzo!!!

Oregon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 15:39

Ik ken meerdere Heinekes en heb Heineke zelf ook nog gekend. Heineke en zijn nakomlingen staan bekend om hun goede karakter en hun aftekeningen. Heineke zelf had namelijk een mooie bles en 4 nette witte benen en fokte dit meestal erg door.
Zelf rijd ik nu een Heineke x Oriant. Ook een paard met deze aftekeningen en een super karakter! Kwestie van opstappen en wegrijden en het ziet er zelfs naar uit dat we zodra het veulen (v. Tuschinski Knipoog ) er is we een poging gaan wagen tussen de witte hekjes!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie