Couleur Rubin & Gem of India

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ruchet

Berichten: 836
Geregistreerd: 22-11-03

Couleur Rubin & Gem of India

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 14:17

Deze relatief jonge hengsten lopen op het moment niet onverdienstelijk mee in de Internationale springsport.
Couleur Rubin(Cordalme x Grannus) springt onder banketstaaf Beerbaum en Gem of India (Graf Grannus x Calypso ll) onder John
Whitaker.

Wie kent er of heeft er een nakomeling van een van deze hengsten ? en hoe lijkt dat ?
Wie laat zijn merrie er volgend jaar misschien door dekken ?

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 14:35

Er liep gister een Couleur Rubin in Borculo, veulenveiling. Moeder is een keurmerrie van Hugo x keur pref v. Jasper.

Heel interessant gefokt veulen, komt uit de lijn van Kalypso. Bracht 3500 euro op, en dat is geen royale prijs voor dit veulen. Foto staat op de Borculo-site (nr. 26).

besita
Berichten: 6777
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 09:03

vindt persoonlijk couleur beter(als sportpaard dan ),heb hem meerdere keren via de satteliet op concours gevolgd en denk wel dat dit ludger zijn nieuwe topper zal worden ,trouwens Marco rijdt de halfbroer(conterno van contender ) en die moet er niets voor onder doen ,lijkt ook een hele apart te worden .
Ik zelf ben trouwens niet zo gecharmeerd van Gem (die heeft hier in Belgie de cyclus voor jonge paarden gelopen)
Van couleur zullen wel al redelijk wat productenlopen want die heeft al heel wat gedekt ,maar ouder dan veulen heb ik nog niet gezien ,misschien in Duitsland?
Van gem heb ik nog niets gezien ,nochtans werd hij hier in Belgie al een aantal jaar gepromoot

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 09:16

Citaat:
banketstaafger


Eh??? Spellingscorrectie??? Offe ... bewust? Bloos!