Indoctro

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ruchet

Berichten: 836
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:06

Oh ik vergeet helemaal onze eigen gefokte Indoctro hengst , deze hebben we voor een half jaar geleden verkocht aan een duitser, dit paard moet het abnormaal goed doen op het moment, hij loopt deze week in Warendorf mee, ook dit paard was heel veel hengst, toen hij met de verkoop gekeurd werd, sloeg ie de dierenarts 7 tanden uit zijn mond, en zijn vrouw een heup fractuur.

WWWiske
Berichten: 1187
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:16

Indoctro heeft vele goed afstamelingen, dat moet duidelijk zijn, maar wat ik gisteren gezien heb....... ook maar even een negatief verhaal ertussen zetten dus, want ik was bij de fokker van mijn paardje, hij had een indoctro x lux veulen, een mooi chique beestje, maar er stond ook een drie jarige pension ruin met Indoctro als vader ( moeders kant wist hij niet) en dat was met alle respect voor het paard zelf) een foei lelijk paard, beweging en springcapaciteiten daar weet ik niks van hoor, maar in exterieur was hij echt lelijk, dikke witte bles, 4 hoge witte benen, een vale lichte kleur ( laat ik het woord vos hier maar niet noemen Knipoog ) heel groot hoofd en ook nog een ramshoofd, zware hals, laag uit de borst, korte beentjes een punt kruis, helaas niet moeders mooiste, toen ik vroeg hoe dat nu kan, zij de man bij wie deze ruin in pension staat: ja de merrie he, heel belangrijk is de merrie, volgens hem geeft de merrie 75% door en de hengst maakt het "af" . dus ja we hebben het wel allemaal over hengsten, maar de merrie is misschien wel belangrijker?

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:28

ik ken ook n aantal indoctro's
een merrie was erg mooi om te zien, maar ontzettend stug in het lijf, niet kunnen bewegen en niet kunnen springen.
ik denk dat die als veulenzijnde oid iets met de rug had gehad
een indoctro was spuuglelijk en loopt nu ergens op een manege rond te hobbelen
ook wel goede gezien,
ik heb zelf een no limit veulen
prachtig veulentje, sterk, groot en toch chique
een ontzettend mooie kont Haha! maar dat kan ook van moeders kant afkomen

WWWiske
Berichten: 1187
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:31

Ja in Esbeek liep ook een No Limit mee met de merrie keuring, die was kampioen geworden, heel chique paardje was dat

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 11:12

ik ken heel veel no limits. en ze zijn allemaal weer anders. van kleine compacte (mv goodtimes en een mv heidelberg) tot grote slachtschepen (mv Ircolando) En een heel erg mooi gebouwde (mv Celano) tot weer een heel mooi gebouwde die erg netjes springt (mv Nabuur) en een hele lelijke zwarte die wel springt maar voor de rest weinig heeft (mv Boreas) dus zeker licht heel veel aan de moeder. 1 ding was zeker ze hadden alleemaal een super karakter . Alleen de ircolando was wat raar.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:12

ircolando fokt veel zware paarden dus dat kan wel kloppen
ik ben gezegend met een zeer chique no limit x ircolando veulen . met een mooie goedgevormde hals, een slank lijf, fijn beenwerk en een enorme J-LO ass Haha!

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 10:43

Ik heb nu een zwart indoctro hengstveulen van 3,5week oud, Zantosz heet ie, ik heb nog nooit een veulen gehad wat zo gemakkelijk draaft als deze...ook galoperen doet ie veel,..... OK dan!

Het 1e wat ie nu sochtends doet als ik em in de wei zet, is mijn kleine welsh a ruin klieren, hij bijt em in de achterbenen en dekt "em, maar Pierre, op de foto in mijn avator, laat zantosz nu nog spelen, maar dat duurt straks niet lang meer....... Schijnheilig


Ik hoop dat ie net zo goed word als z'n zus , Tialda, indoctro x brentano II, die kan ook erg goed springen.....
Afbeelding
deze foto is van 15 aug jl.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 12:40

Wat een leuk veulen zeg, ziet er goed uit.

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 17:12

dank je...ik ben er zelf ook wel gecharmeerd van...dus ik denk dat ie blijft, heb ik over 3/4 jaar een mooi sportpaardje.......