Wie kent de merrie Vancouver (vader Meceuas)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacqui

Berichten: 57
Geregistreerd: 19-08-04

Wie kent de merrie Vancouver (vader Meceuas)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 10:04

Ik zoek de veulens van mijn paard. Van 1 weet ik inmiddels de naam: Vancouver (vader is Meceuas) Dit is een zwartbruine merrie geboren op 30-5-1999 te Nieuwleusen. Ze staat nog steeds op naam van de fokker (Grouwstra o.i.d. uit Nieuw Leusen). Wie kent/heeft deze merrie? Ik zou het leuk vinden te weten hoe het met haar gaat en waar ze nu is. De moeder heet Greco ( Gambit x). Ook zou ik info hebben over de hengst Meceuas) Weet niet of dit goed geschreven is!


Ik heb de fokker van mijn paard en de veulens inmiddels gesproken. Het andere veulen is van Landwind. Dus ik zoek nu nog info over de twee hengsten Meceuas en Landwind. Liefst met foto.

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:43

Bedoel je niet de hengst Mecenas? Dat is (was, is inmiddels overleden) een bruin bonte hengst.

Jacqui

Berichten: 57
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 07:10

Vora schreef:
Bedoel je niet de hengst Mecenas? Dat is (was, is inmiddels overleden) een bruin bonte hengst.



Ja! die bedoel ik, ik had de naam doorgekregen van het NRPS en heb hem dus verkeerd opgeschreven, later hoorde ik van de fokker inderdaad dat het een bonte hengst was. Bedankt voor de info. Weet je ook wat meer van de hengst? Is ergens een fotote vinden?

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:33

1 van mijn paarden is ook van de hengst Mecenas. Ik moet wel ergens een boekje hebben waar de hengst in staat, als ik hem kan vinden plaats ik de foto wel even. Mecenas is een kruising Trakehner x Engels volbloed. Mecenas leeft trouwens niet meer.