SELL Deurne..............................

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 16:28

sarabande schreef:
Komt ook omdat de Duitse stamboeken elkaar steeds meer gaan overlappen dus ze moeten wel aan de weg timmeren.


Je kunt beter zeggen dat de EU stamboeken elkaar steeds meer gaan overlappen. Haha!

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:40

Nee dat kan ik niet beter zeggen.
Ik heb het over landelijke stamboeken.
Duitsland is zowat het enige land in Europa dat zichzelf in het eigen land beconcurreerd met vele stamboeken die bijna hetzelfde brengen. Vandaar dat die er veel meer op gespitst zijn om zoveel aan promotie te doen.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:43

sarabande schreef:
Nee dat kan ik niet beter zeggen.
Ik heb het over landelijke stamboeken.
.



We leven in de EU !! OK dan!

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:45

ceasario schreef:
We leven in de EU !! OK dan!


Fijn dat je dat zegt, maar het ging over veilingen, prijzen etc.

Er waren weinig EU kopers in Deurne toch buiten Nederlanders

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:46

sarabande schreef:
Fijn dat je dat zegt, maar het ging over veilingen, prijzen etc.

Er waren weinig EU kopers in Deurne toch buiten Nederlanders


De waren gisteren in Hannover en vandaag in Handorf (NRW) Haha!

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:47

Concurrentie is een totaal verkeerd woord, ze werken gewoon naast elkaar. Ze plaatsen in hun tijdschriften zelfs reclame voor de evenementen van een ander. Nog nooit nijd gelezen, ook niet tussen de regels. Die nijd en haantjesmentaliteit is net wat mij weggejaagd heeft van die "landelijke stamboeken".

Ik ben er ook van overtuigd dat ze helemaal niet meer promotie nodig hebben dan die "landelijke stamboeken".
Beste promotie voor een stamboek: prestatie.

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:52


Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:55

Zannekin er is wel degelijk concurrentie tussen de Duitse stamboeken, ga eens naar Warendorf als de Duitse kampioenschappen verreden worden.
Daarbij is er een stagneerende markt dus ieder stamboek vecht voor de eigen afzet.

Ze zouden niet zoveel geld en moeite in promotie steken als ze dat niet nodig hadden.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:56

Er is geen haat en nijd tussen de stamboeken waar ik iets van weet, omdat elk stamboek ras zijn of haar eigen specialiteit heeft.

Wat mij wel opvalt is dat er leden zijn die er wel graag haat en nijd van maken, onbewust misschien.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:59

sarabande schreef:
Ze zouden niet zoveel geld en moeite in promotie steken als ze dat niet nodig hadden.


Hier gebruiken de stamboeken het voor andere middelen.

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:00

sarabande schreef:
Zannekin er is wel degelijk concurrentie tussen de Duitse stamboeken, ga eens naar Warendorf als de Duitse kampioenschappen verreden worden.
Daarbij is er een stagneerende markt dus ieder stamboek vecht voor de eigen afzet.

Ze zouden niet zoveel geld en moeite in promotie steken als ze dat niet nodig hadden.


Ik ben al zeker op het Bundeschampionate geweest.
Heel leuk en geen nijd.
Ik versta ook niet wat je bedoelt met geld en moeite: niks dat beter opbrengt dan een veiling met goeie verkoop voor het stamboek (een percent gaat immers naar het stamboek zelf )


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 bezoekers