Informatie over Non Stop (v.Darco)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirltjuh

Berichten: 1276
Geregistreerd: 16-11-03

Informatie over Non Stop (v.Darco)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 20:19

Hallo Allemaal!

Ons hengstje komt van Non Stop,
Nu kennen we allemaal Darco wel, maar Non Stop hebben we nog nooit gezien Bloos Terwijl daar ons 4 jarig hengstje uit is gekomen Haha!
Nu zocht ik foto's over Non Stop, hij staat op stal Paes,
Maar daar kon ik niks over vinden Verward

Zou dus iemand mij aan foto's van Non Stop of informatie kunnen helpen? Lachen

Alvast Bedankt !!

jeanke

Berichten: 389
Geregistreerd: 14-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:41

Non stop staat ter dekking bij Michel Spaas In Belgisch Limburg, net zoals een paar gekeurde zonen van hem.
Foto' zijn te vinden op volgende site : www.berkenbroeck.com

besita
Berichten: 6778
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:59

vind hem zelf veel beter dan Darco zelf .Komen stilaan goede nakomelingen van ,ook in Duitland waar hij ook heeft gestaan.Is voor mij de beste darco -zoon die er is

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:28

non stop himself:
Afbeelding
non stop x olympic ramiro
Afbeelding

besita
Berichten: 6778
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:32


marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 23:02

Ik ken ook een Darco hengst, dus halfbroer van Non Stop: Thunderbird. Schimmelkleurig, v. Darco x Rigolette x Wagner. Staat in het ES stamboek, dit is een erg fijne hengst: lief in de omgang en super springer!

Cowgirltjuh

Berichten: 1276
Geregistreerd: 16-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 01:02

Onze *klop*hengst is ook zwart Haha!
Ook erg lief , kan goed springen maar heeft artrose, dus of hij mag springen weten we niet,

Laureentje
Berichten: 485
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:04

Goed ik heb op de site gekeken en ja hoor, duidelijk een zoon van darco, zeker wanneer je naar de bouw van het beestje kijkt, zelfde soort hals en schouder en kont. Vooral de sterke kont is belangrijk vind ik. Maar Libke, ik weet meningen verschillen, maar hij is zeker niet de beste zoon van darco. Ik vind parco er een stuk sterker en krachtiger uitzien dan deze non stop. Zeker wanneer ik kijk naar het zij aanzicht. Darco had een hertenhals. Non stop heeft geen hertenhals, maar mooi is de hals ook niet. Wanneer je parco ziet, qua bouw is die veel mooier dan non stop. En eerlijk moet ik toegeven dat ik nog nooit gehoord had van non stop, dus van beweging en springmanieren kan ik niets zeggen. maar ik vind parco beter. Hopenlijk wint hij ook goud op de olympische spelen. Heeft al een omloop foutloos gesprongen. darco bloed he.