Welk hengst Enrico x Norlando merrie?

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Skitter

Welk hengst Enrico x Norlando merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 14:02

Ik heb al een topic geopend voor de vriendin van me, en na de vele (handige en wijze) reacties, wou ik ook eentje beginnen over onze merrie. Fotos daarvan stonden ook in de andere topic maar hier ff eentje:
Afbeelding
Deze laat duidelijk haar bouw en vorm zien.
Wij zoeken een hengst voor haar en dit jaar hebben we voor King Nero gekozen (Een poolse zwartbonte dressuur hengst)
Afbeelding

Ik werd verteld dat dit eigenlijk geen goeie combninatie is maar het kan zijn dat het te laat is want ze is al gedekt.
Verder weet ik dat deze merrie voor springen gefokt is maar heeft zeer ruime mooie gangen. Je kan ook zien dat ze tuigpaard in dr heeft want ze heeft ook veel 'knieactie'. Nu wil ik eigenlijk gewoon iedereen (die verstand van heeft dan Tong uitsteken Haha! ) hun mening over een geschikte hengst voor KILINI. Het betekent dan nog niet meteen dat we het doen (al die bekende hengsten zijn NIET voor zakcentjes ) maar dan heb ik een beetje een idee wat voor type/bloedlijnen goed voor haar zijn.

Ik werd ook verteld dat deze appalooas hengst ook goed voor haar zou zijn maar ook omdat de bloedlijnen passen i.v.m de Ang. arabier lijn van de vader.
Afbeelding
(De Saint Urus d'Olympe xAA stb 9020 X Sonny af Hojmark NAS 149) stb keur pref

Naja..jullie hebben een beetje het beeld. We zijn ook dol op bont, appa, etc, dus extra punten als je zo een hengst adviseerd OK dan!

Alvast bedankt en ik ben benieuwed!

"You make me sick, but I love what we're doing here"
Egypt Central
"You Make Me Sick"

<3Verloofd <3

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 15:36

*schop*

"You make me sick, but I love what we're doing here"
Egypt Central
"You Make Me Sick"

<3Verloofd <3