dekhengst gezocht!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
StalDiefdijk

Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:00

Tiffie schreef:
Ik help corky ook daarmee!
Misschien moet je je profiel even aanpassen, er staat dat je op manege de Waal rijdt, maar je bent vergeten te vermelden dat je Grand Prix niveau hebt. Tenzij je daar niet over op wilt scheppen en dan heb ik wederom niets gezegd. Bloos Haha!

N.a.v. bovenstaande ga ik trouwens ook eens kijken op die manege, dan zullen ze ook wel enkel toppers van paarden hebben staan?!? Wellicht met dank aan die zebrahengst uit Artis? Dan zeker inzetten voor het dekken van Corky's paardje!!


corky
Berichten: 121
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 18:00

is nog een zielige site ook bah!!!!!!!!!

StalDiefdijk

Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:01

corky schreef:
ey luister nou is ik vraag gewoon heel simpel of iemand een leuke hengst weet verder vraag ik geen commentaar!!!!!!!!!!en weet je waarom omdat ik heel goed weet wat paarden kosten en omdat ik heel goed weet dat een paard MET papieren ook slecht kan zijn.en ik weet ook donders goed dat een ziek paard duur is heb er zelf ervaring mee maar ik vraag niet om meningen oke!!!en ik heb genoeg geld voor 3 paarden ben dus rijker dan jij blijkbaar.en nog iets mij maakt het geen fiets uit die poedersuiker papieren en ik ken heeeeeeeeel veel meiden die een paard niet wegdoen omdat ie minder is of ziek of wat dan ook.dat zijn namelijk DE mensen die echt van paarden HOUDEN!!!en het hoeft helemaal geen fjord shet kruising te zijn.dus hou alsjeblieft op met jullie gezeik dat vraag ik toch niet.ben oud en wijs genoeg om zelf te beslissen stelletje paarden poedersuikerten!

Dit topic wordt steeds leuker!!! Haha! *LOL* Haha! Bloos

StalDiefdijk

Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:02

corky schreef:
is nog een zielige site ook bah!!!!!!!!!

Moderator, ik vraag me af of het is toegestaan ook maar iets negatiefs over Bokt.nl te zeggen?! Bloos!
Laatst bijgewerkt door StalDiefdijk op 02-08-04 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

corky
Berichten: 121
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 18:02

ik rijdt niet op een manege word er niet goed van zijn beetje zielige mensen meestal.denken alleen maar aan hoger opkomen ach wat een leven hebben die paarden SUPER.wat een liefde zeg

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:05

Ahem....

Ik heb twee paarden. Een merrie van 10 en haar dochter van 2, die allebei niet meer weggaan. Ook niet als het rijden niet gaat. Ik heb geen wedstrijdambities, en kan zelf over mijn financien beslissen. En ik ben het helemaal met je eens dat er mensen zijn die paarden (PAARDEN) kopen zonder papieren omdat ze van die paarden houden. Echter, een merrie/kruising van 1.25m, wie gaat zoiets kopen? Dat zijn niet de volwassenen die willen rijden, dat zijn de ouders voor hun kinderen. En dan kun je wel zeggen dat de merrie 1.25m is, en het veulen eventueel groter wordt, maar hoeveel groter denk je dat het fokproduct kan gaan worden? Hoe lang denk je dat een ouder een pony kan gaan aanhouden voor een kind dat er niet meer op kan rijden? Want het zijn uiteindelijk de ouders die beslissen of een pony aangekocht of verkocht gaat worden, en niet de meisjes die heel veel van deze paarden houden.

Nogmaals, als je een paard de wereld in zet, zet je een leven de wereld in. Dat met een beetje goede zorg over de 20 jaar worden kan.....
Niemand kan die 20 jaar vooruit kijken. Jij niet, ik niet...

Veel wijsheid met je beslissing...

Je suis Charlie.

corky
Berichten: 121
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 18:05

de site is leuk maar sommige mensen!!!!!!!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:08

Omdat je een kritische kanttekening krijgt zijn de mensen die kritisch zijn meteen niet leuk meer?
Ook een manier van bekijken...

Luister, als jij een dekking wilt zul je toch over het algemeen moeten betalen. Ben je bereid om daar 700 Euro voor uit te geven?

Je suis Charlie.

corky
Berichten: 121
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 18:09

ik heb zelf 2 paarden een fjord van 7 en een leuke merrie van 3 en heb ze allebei opgevoed vanaf dat ze veulen waren.en mijn ouders beslissen helaas niet meer over mijn geld daar ben ik ondertussen iets te oud voor.maar wat jij er van vind moet je zelf weten en dat doe ik ook dus dat veulen komt en daar kan je lang en kort over praten maar ik maak het toch lekker zelf uit.helaas voor de mensen die het er niet mee eens zijn.en mijn paarden zijn nog nooit wat te kort gekomen dus dit veulen ook niet!

StalDiefdijk

Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:10

corky schreef:
de site is leuk maar sommige mensen!!!!!!!!

Ik snap niet wat je bedoelt. Schijnheilig

Waar we het over hebben, zonder dollen, is of je je veulen zelf wilt houden.
Zo ja MOOI! Kan je wellicht bij mij nog een geschikte hengst vinden.
Zo nee, dan zet je een veulen op aarde met de eerste 3 jaar weinig kansen. Lees mijn eerste antwoord nou eens goed, zonder gelijk pissed off te worden, dan begrijp je wat ik -en met mij anderen- bedoel.


PS check mijn profiel eens voordat je boute uitspraken doet...
Laatst bijgewerkt door StalDiefdijk op 02-08-04 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:12

Lieve schat...als je het veulen zelf wilt houden tot aan het eind van zijn dagen hebben wij toch niets gezegd? Het probleem begint als jij hem wilt verkopen...wat je dus niet gaat doen. Er wordt namelijk maar raakgefokt door mensen die het leuk vinden om ieder jaar een veulentje in de wei te hebben staan, maar het veulen niet zelf kunnen en willen houden. Als er bij jouw nog plek is voor een derde paard, dan zou ik het gewoon doen.

Je suis Charlie.

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:14

corky schreef:
ey luister nou is ik vraag gewoon heel simpel of iemand een leuke hengst weet verder vraag ik geen commentaar!!!!!!!!!!en weet je waarom omdat ik heel goed weet wat paarden kosten en omdat ik heel goed weet dat een paard MET papieren ook slecht kan zijn.en ik weet ook donders goed dat een ziek paard duur is heb er zelf ervaring mee maar ik vraag niet om meningen oke!!!en ik heb genoeg geld voor 3 paarden ben dus rijker dan jij blijkbaar.en nog iets mij maakt het geen fiets uit die poedersuiker papieren en ik ken heeeeeeeeel veel meiden die een paard niet wegdoen omdat ie minder is of ziek of wat dan ook.dat zijn namelijk DE mensen die echt van paarden HOUDEN!!!en het hoeft helemaal geen fjord shet kruising te zijn.dus hou alsjeblieft op met jullie gezeik dat vraag ik toch niet.ben oud en wijs genoeg om zelf te beslissen stelletje paarden poedersuikerten!


ze willen je alleen maar helpen hoor! Dat je niet de verkeerde beslissing maakt!

Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:15

corky schreef:
ik ben gewoon op zoek naar een leuke stevige hengst en wie er problemen mee heeft heeft pech!!!!!!!!!!!!en of ik het zelf hou zie ik wel heb namelijk een erg leuke verzorster die er vast wel voor wil zorgen.en ras maakt niet uit foto's kunnen gemailt worden.
Je hoeft niet zo van je af te bijten hoor !
Je hebt dit topic hier gezet dus je moete commentaar maar kunnen verdragen...

Paradise is pretty sweet until you smash your fase to a banian tree...
...Paarden schenken ons de vleugels die wij ontbreken...
Who put the flower in the barrel of that gun ?

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:15

Barb77 schreef:
PS check mijn profiel eens voordat je boute uitspraken doet...
Jij wil profielviews hé Clown

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:16

Saltow schreef:
Je hoeft niet zo van je af te bijten hoor !
Je hebt dit topic hier gezet dus je moete commentaar maar kunnen verdragen...

*amen*

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:17

Tropico schreef:
Jij wil profielviews hé Clown
O, ik ook hoor! (Niet dat er veel instaat...Haha!)

Je suis Charlie.

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:18

Cassidy schreef:
O, ik ook hoor! (Niet dat er veel instaat...Haha!)
Oké speciaal voor jou heb ik even geklikt Haha!

StalDiefdijk

Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:18

Tropico schreef:
Jij wil profielviews hé Clown
Bloos! Betrapt! Cool Haha!

frekemeisje
Berichten: 36
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Markelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:20

wat maakt het nou toch uit of ze het veulen wel of niet wil houden?
als zij al beslist heeft dat ze een veulen bij haar merrie wil en vraagt of iemand nog een hengst weet, hoeven de anderen zich daar toch niet druk over te maken.
Zij moet het betalen jullie niet!!!
ze zal er toch eerst wel heel goed over nagedacht hebben en toen een beslissing hebben genomen!!!!

succes.....
natasja

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:22

frekemeisje schreef:
wat maakt het nou toch uit of ze het veulen wel of niet wil houden?
Nou veel je zet geen veulen op de wereld om het daarna weer te laten slachten. Dat is wat cassidy en barb77 bedoelen.

Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:22

Jeetje,wat brengt dit topic véél ruzie met zich mee...

Paradise is pretty sweet until you smash your fase to a banian tree...
...Paarden schenken ons de vleugels die wij ontbreken...
Who put the flower in the barrel of that gun ?

corky
Berichten: 121
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 18:22

oke zal niet aanvallen maar weet heus wel waar ik aan begin weet je toch ook als je aan kinderen begint of niet.laat me lekker me gang gaan ook al verkoop ik het wel ken al 2 meiden die het veulen willen hebben en als het een stevige hengst is zal ook op dat veulen ook makkelijk gereden worden.zit namelijk fjord en shet in en ze is zelf ook nog niet uitgegroeit want ze groeit op het moment als kool.maar bedankt voor het hengsten aanbod!!!!!!!!!!!

wat maakt het nou toch uit of ze het veulen wel of niet wil houden?
als zij al beslist heeft dat ze een veulen bij haar merrie wil en vraagt of iemand nog een hengst weet, hoeven de anderen zich daar toch niet druk over te maken.
Zij moet het betalen jullie niet!!!
ze zal er toch eerst wel heel goed over nagedacht hebben en toen een beslissing hebben genomen!!!!

succes.....
natasja


thanx dit zijn wel leuke mensen!!!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:25

frekemeisje schreef:
wat maakt het nou toch uit of ze het veulen wel of niet wil houden?
als zij al beslist heeft dat ze een veulen bij haar merrie wil en vraagt of iemand nog een hengst weet, hoeven de anderen zich daar toch niet druk over te maken.
Zij moet het betalen jullie niet!!!
ze zal er toch eerst wel heel goed over nagedacht hebben en toen een beslissing hebben genomen!!!!

succes.....
natasja
Nee wij betalen het niet, maar wij denken wel door, en weten dat niet ieder paardje zonder afstamming bij een goed tehuis terecht komt. Er zijn mensen die regelmatig op paardenmarkten komen en veulens zien MET papieren die linea recta naar de slager gaan omdat ze ze niet kwijt raken. En wij denken door, en proberen in dit geval een niet geboren veulen deze gang te besparen.

Zoals wij doordenken over de mogelijke gevolgen, hopen we ook dat iedere merrieeigenaar doordenkt over de mogelijke gevolgen voor het veulen. En voor de merrie, want die kon er ook weleens aan onderdoor gaan. Dan heb je geen drie paardjes op stal staan, maar ineens maar 1. Lips are sealed

Je suis Charlie.

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:27

corky schreef:
thanx dit zijn wel leuke mensen!!!!
Dus als we het niet met je eens zijn, zijn we gelijk niet leuk meer Verdrietig

corky
Berichten: 121
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 18:27

ach ja wie weet loop jij morgen zelf wel onder een auto! hebben jou paarden ook geen baas meer!!!!!!!haha zielig hoor om zo te redeneren.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 73 bezoekers