Adriana stopt als moderator

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:25

Gertjan hoort ook bij het gewone klootjesvolk.
Join the club.........

We kunnen toch ook best varen zonder kapitein?
Zo'n boot kan toch gewoon op de automatische piloot?
En in dat geval kan die "vieze woorden" modificator ook wel in de prullenbak. Beetje zielig gedoe vind ik dat.

ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:26

Dat zielige woorden ding hoeft toch niet in de prullenbak?Ik denk dat je je minder snel aangevallen voelt als er oliebol tegen je gezegd word dan een echt scheldwoord?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:27

Dat komt CGJ omdat internet virtueel is en daar kun je dus een soort van droomwereld ontwerpen voor jezelf, een wereld met alleen maar lieve mensen die louter en alleen lief zijn voor elkaar (en bovendien nog goed zijn in 'andere dingen'). Dat, lieve C, is de utopie genaamd bokt.nl.
*engeltjes-smilie*

ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:28

Engeltjes smiley?Kots smiley Tong uitsteken ! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:29

Schijnheilig

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:30

ruitje schreef:
Dat zielige woorden ding hoeft toch niet in de prullenbak?Ik denk dat je je minder snel aangevallen voelt als er oliebol tegen je gezegd word dan een echt scheldwoord?


Oliebol zeg je niet tegen iemand, en als je het wel tegen iemand zegt, is dat toch een behoorlijke belediging.

CGJ12, ben jij de voorzitter?

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:30

Daarom gebruik ik dan het scheldwoord met 1 spelfout erin.......... eik#l, of kl#ten......
Maar het woord klootzak wordt weer niet gefilterd.
Willekeur dus, en daar houd ik niet zo van........

Daarbij komt dat posts WEL worden gefilterd, maar PB's niet.
En het schijnt juist dat er in PB meer wordt gescholden (niet dat ik daar ervaring mee heb trouwens)

ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:31

Ik zeg toch ook niet dat het niet een beldiging is.Ik denk alleen dat je minder snel terug in de aanval gaat bij oliebol dan bij een echt scheldwoord.Ik vind dat het Bokt wel netjes houd Lachen !

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:33

Ik vind het wel opmerkelijk te noemen dat er nu vrijuit gespeculeerd mag worden...dat er openlijk geschreven wordt dat Adriana niet deugde als Mod..
Dat er dan een moddie om de hoek komt kijken schrijft dat er niet gespeculeerd mag worden (dat speculeren is schijnbaar een nieuw woord dat ze geleerd hebben want het wordt te pas en te onpas gebruikt door moddies)
Over objectief gesproken er zijn wel meer moddies die niet objectief omgaan met postings van verschillende andere bokkers. Waarbij ik niet onvermeld wil laten dat er ooit een topic is geweest waar je vrijuit mocht spreken, je mening mocht geven en daarbij namen noemen (schijnt daarvoor en daarna min of meer verboden te zijn (geweest) )
Dat je tijden daarna er nog mee om de oren wordt geslagen.
Dat het hullie en zullie gebeuren meer in de fantasie van de gemiddelde moddie en een select groepje bokkers bestaat...is schijnbaar ondenkbaar, en wordt het door hen gezien als werkelijkheid.

ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:33

Altijd handig om te weten welke woorden wel en niet gefilterd worden Tong uitsteken

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:33

CGJ12 schreef:
Zo'n FA modereer je in 5 minuten per week.
Gewoon niet ingrijpen

Fa met subtitel: (alleen voor 18+ en niet voor tere zieltjes; hier mag zowat alles)


Ja, van mij mag er een discussieforum komen waar alles mag.
En laat de bokkers dan in de rest van de fora netjes met elkaar omgaan....

ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:34

Ik denk dat het onhaalbaar is om helemaal objectief te zijn als mod?

ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:36

[quote="missnynke"]Ja, van mij mag er een discussieforum komen waar alles mag.
En laat de bokkers dan in de rest van de fora netjes met elkaar omgaan....[/quote]

Dat is niet te doen denk ik.Hoe vaak komt het niet voor dat een topic gesloten word vanwege ruzie en dat ze dan in een ander topic(wat er niks mee te maken heeft) gewoon verder gaan.Als je eenmaal een 'hekel' heb aan een bokker,is het denk ik niet zo makkelijk om in andere topics normaal te doen!

(voor MIJ wel natuurlijk Scheve mond Haha! )

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:38

ruitje schreef:
Ik zeg toch ook niet dat het niet een beldiging is.Ik denk alleen dat je minder snel terug in de aanval gaat bij oliebol dan bij een echt scheldwoord.Ik vind dat het Bokt wel netjes houd Lachen !


Het is maar wat je netjes noemt. Marco poedersuiker wordt bijvoorbeeld ook gefilterd. Bovendien weten velen van ons wat er achter zo'n woord als "paasei" schuilgaat. Er zijn ook mensen die deze "boktscheldwoorden" zélf gebruiken in plaats van echte scheldwoorden, wat tot misverstanden kan leiden.

ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:40

Ik vind wel dat je een punt heb maar ik vind het toch nog steeds netter staan dan gewone scheldwoorden.Het lijkt mij dat je dat toch ook wel vind Tong uitsteken ?Ik denk ook dat er door die rare woorden minder gescholden word.Immers,je kan voor je gevoel iemand toch minder raken,het staat minder stoer en het is niet nuttig.

ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:42

(trouwens,we zijn niet offtopic bezig ofzo Nagelbijten / Gniffelen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:43

Alane schreef:
Dat het hullie en zullie gebeuren meer in de fantasie van de gemiddelde moddie en een select groepje bokkers bestaat...is schijnbaar ondenkbaar, en wordt het door hen gezien als werkelijkheid.

Alane, ik denk dat er echt een hunnie en zullie omgeving is op FA, dat is geen fantasie.
Het is ook waar dat niet iedereen bij een van de kampen hoort.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:43

ruitje schreef:
(trouwens,we zijn niet offtopic bezig ofzo Nagelbijten / Gniffelen )


Dat mag op FA Knipoog

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:44

GertJan schreef:
Het is maar wat je netjes noemt. Marco poedersuikerscher wordt bijvoorbeeld ook gefilterd. Bovendien weten velen van ons wat er achter zo'n woord als "paasei" schuilgaat. Er zijn ook mensen die deze "boktscheldwoorden" zélf gebruiken in plaats van echte scheldwoorden, wat tot misverstanden kan leiden.


Of dat arme kind van HaW die een pony heeft die banketstaaf heet.....

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:49

ruitje"]
Ik vind wel dat je een punt heb maar ik vind het toch nog steeds netter staan dan gewone scheldwoorden.Het lijkt mij dat je dat toch ook wel vind Tong uitsteken ?Ik denk ook dat er door die rare woorden minder gescholden word.Immers,je kan voor je gevoel iemand toch minder raken,het staat minder stoer en het is niet nuttig.
[/quote]

Ik kan er ook niet zo mee zitten. Als iemand echt wil schelden vindt hij er wel wat op, zie de post van CGJ12 ter onderbouwing van zijn stelling.

[quote="CGJ12 schreef:
Gertjan hoort ook bij het gewone klootjesvolk.
Join the club.........


Everybody is equal, but some are more equal than others. Schijnheilig

En Adriana is nog niet moderator-af, of het gedonder begint al. Zo zie je maar weer.

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:50

LuvdaTossa schreef:
Of dat arme kind van HaW die een pony heeft die banketstaafu heet.....


Haha! *LOL*

caranthir
Berichten: 722
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:21

Nou... aan de reacties te zien laat je iig een flinke indruk achter op de gebruikers (positief en negatief) Adriana. Ik wens je veel plezier als 'gewone' bokker. Nu hoef je iig niet meer de hele tijd op te letten of je wel onpartijdig genoeg bent.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:25

LuvdaTossa schreef:
Of dat arme kind van HaW die een pony heeft die banketstaafu heet.....


Of die ene met Sweet Banketstaaflaby Knipoog

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik het niet helemaal hartbrekend vind dat Adriana weg is.
Kreeg wel altijd normale antwoorden op normaal gestelde vragen via PB, en een lolletje kon er ook altijd wel af. Dus PB-gescheld, nee, helemaal niet.

Wel vond ik het een beetje jammer dat ik een OW kreeg, maar er niet werd uitgelegd waarom. Ik wist echt van niks, en toen ik het vroeg kreeg ik geen antwoord. Moest ik van andere Bokkers aan de telefoon horen "oooohh, dat was omdat jij iets over Anna42 zei". Béétje jammer zoiets...

Ik kan en wil met iedereen normaal praten, geintjes geen probleem, en ik wilde ook niet helemaal geloven dat Adriana zo'n "vreselijk achterbaks uit de klei getrokken sekreet" (quote van een bokker, en nee, NIET van Sarabande Boos! ) was. Ik kon immers toch altijd normaal met haar praten?
Dat was voor mij reden tot nadenken of Adriana wel zo eerlijk was (heb ook het een en ander van andere bokkers gehoord...).

Niet deze OW, maar de manier waarop ik die heb gekregen is de reden dat ik niet echt vaak mee op FA post, alleen meelees en me ziek lach.
Heel erg laag en achterbaks hoor, om niet even te zeggen wat ik fout heb gedaan, maar dat wel luidkeels aan andere bokkers te laten weten. Dat hoort niet voor een Mod.

Toch bedankt voor je inzet Adriana, zoveel vrijwilligers zijn er nou eenmaal niet voor FA.
Je hebt je helaas ingelaten met het 'betrokken gedoe'. Jammer dat je niet meer ruggengraat had, in het begin deed je het erg goed als mod.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:26

Nee, offtopic mag ook niet op FA, het is dat ik even weggeroepen werd, anders had hier allang iets gestaan.

Alane: speculeren heeft totaal geen zin, en is bovendien schadelijk voor personen. Bovendien: what's the use? Schiet iemand, wie dan ook, er wat mee op? Mijn bescheiden mening: nee.

Naar mijn bescheiden mening is het zeer zeker niet de bedoeling dat FA een losgeslagen zootje ongeregeld wordt.
Dus ik vrees dat jullie theorieën over modloos ronddobberen op de grote oceaan (of waar dan ook) er niet in zit. FA gaat over fokkerij en afstamming van paarden, niet over koetjes en kalfjes, al dan niet oud en uit de sloot gevist. Steken onderwater (ookal is het nog zo leuk en vermakelijk) zijn gewoon niet toegestaan.

Als jullie echt zo mans zijn, dan zeg je iets recht in iemands gezicht en hoeft heel bokt niet mee te genieten van de insinuaties... Daar schieten we in mijn ogen niks mee op. Dat heet volgens mij roddelen, en hoewel het heel leuk en vermakelijk is, kan ik nou niet zeggen dat het iets oplevert.

Dus, kan het nu aub weer ontopic?

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:33

caranthir schreef:
Nou... aan de reacties te zien laat je iig een flinke indruk achter op de gebruikers (positief en negatief) Adriana. Ik wens je veel plezier als 'gewone' bokker. Nu hoef je iig niet meer de hele tijd op te letten of je wel onpartijdig genoeg bent.



Volgens mij doen alle moderators die eruit worden gezet....kan mij nog vele topics voor de geest halen....