De bekende en onbekende Lowina.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:12

adriana schreef:
Nachtwerk niet meer, is mijn job niet meer Knipoog

Maar ik heb begrepen dat hij vandaag zou thuiskomen.

Off topic; Je moet wel de stickey's lezen he *LOL*


Gaat dus niet meer open. Haha!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 23:58

ceasario schreef:
Die is echt goed. OK dan!

Je zit toch niet op de politie"akademie".


Ja hallo, ik blijf niet hangen op 1 paard, wil dan ook meteen de rest achterhalen. Wie weet vervolgt zich hier het verhaal Tong uitsteken

Nee hoor, iets soortgelijks ben ik mee bezig

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 14:01

IDS 25-03-2004:
STATISTIEKEN:
Totale aantallen tot en met 2003:

HENGST: FALDO FARMER

Tot. dekkingen: 429 781

Tot. kinderen: 313 575

H 154 291
Aangeb H: 8 47
2e Bez. H: 5 11
3e Bez. H: 2 5
Aangew. H: 2 1

M 159 284
Stb. M: 27 130
Ster M: 5 28
KeurM: 1 18
EliteM: - 2

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 01:27

ja en? moeten we nu percentages gaan uitrekenen? of schatten hoeveel Faldo ter dekking heeft aangeboden gekregen omdat Lowina rond springt op concoursen? Tong uitsteken
doet Faldo het gemiddeld toch beter, of lees ik de cijfers verkeerd?

johanna13
Berichten: 221
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: in een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 10:26

en wat doet de KWPN nu met deze gegevens.....
helemaal niks!
nog sterker, Zoer krijgt de schuld!
terwijl zij de fout hebben gemaakt om Lowina mee te nemen met de indexen van Faldo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 10:41

johanna13 schreef:
en wat doet de KWPN nu met deze gegevens.....
helemaal niks!
nog sterker, Zoer krijgt de schuld!
terwijl zij de fout hebben gemaakt om Lowina mee te nemen met de indexen van Faldo.


Je bent echt blond of niet. Er is al zovaak gemeld dat Lowina NIET heeft meegeteld in de indexen.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 10:46

johanna13 schreef:
en wat doet de KWPN nu met deze gegevens.....
helemaal niks!
nog sterker, Zoer krijgt de schuld!
terwijl zij de fout hebben gemaakt om Lowina mee te nemen met de indexen van Faldo.


Da's een goeie. Lowina heeft nooit meegelteld voor de indexen!

[edit] Pipo zei het al Haha! ]

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 16:58

Dat zegt Rosie. Maar Rosie beweert wel eens wat vaker wat voor geen meter klopt. Niemand heeft overigens enig inzicht of controle of Lowina al dan niet in de indexen is meegerekend.

En Rosie is ooit blond geweest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:02

Anna42 schreef:
Dat zegt Rosie. Maar Rosie beweert wel eens wat vaker wat voor geen meter klopt. Niemand heeft overigens enig inzicht of controle of Lowina al dan niet in de indexen is meegerekend.

En Rosie is ooit blond geweest!


Niet alleen Rosie beweerd dat. Iemand die wel controle en inzicht heeft in de gegevens beweerd het ook!

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 20:48

Dat klopt. Maar verkondig dan ook zo stellig dat Lowina niet heeft meegeteld voor de indexen en dat dit absoluut juist is omdat Rosie dit zegt.

Rosie trekt conclusies uit wetenschappelijke rapporten die er helemaal niet staan en publiceert zijn conclusies als waarheden in IDS.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 21:03

Anna42 schreef:
Dat klopt. Maar verkondig dan ook zo stellig dat Lowina niet heeft meegeteld voor de indexen en dat dit absoluut juist is omdat Rosie dit zegt.

Rosie trekt conclusies uit wetenschappelijke rapporten die er helemaal niet staan en publiceert zijn conclusies als waarheden in IDS.


Mijn mening is niet gebaseerd op Rosie zijn verhaal, maar op een verhaal van iemand anders.

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 21:05

Wie is die iemand?

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 21:15

Anna42 schreef:
Rosie trekt conclusies uit wetenschappelijke rapporten die er helemaal niet staan en publiceert zijn conclusies als waarheden in IDS.


In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Of een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen.

Gurk

Berichten: 272
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:23

Anna42 schreef:
Dat zegt Rosie. Maar Rosie beweert wel eens wat vaker wat voor geen meter klopt. Niemand heeft overigens enig inzicht of controle of Lowina al dan niet in de indexen is meegerekend.

En Rosie is ooit blond geweest!

Wordt tijd dat ik reageer.

DWR heeft het in deze kwestie zeker wel bij het rechte eind of je dat nu wel of niet prettig vindt Anna.

Enkele jaren terug toen Lowina nog ZZ sprong stond ze op mijn lijst om uit te zoeken.

Ik kon echter geen Lowina met als vader Faldo vinden. Ook geen combi Faldo x Orthos. Daarop ben ik naar DWR gegaan en om opheldering gevraagd. Toen is het balletje gaan rollen zoals het gerolt is.

Conclusie1: Lowina heeft never nooit in de index berekening meegedaan.
Conclusie2: Het destijds afgegeven paspoort is ten onrechte verstrekt, de partij die het paspoort heeft verstrekt heeft dus niet conform het protocol gewerkt. (wie niet in staat is fouten te maken, is tot niets in staat).

1 geluk voor jou, Lady Lowina komt uit dezelfde moederlijn als jou Pronto, nl. fokfamilie 481.

Succes met de verdere discussie.

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:05

Gurk schreef:
Wordt tijd dat ik reageer.

DWR heeft het in deze kwestie zeker wel bij het rechte eind of je dat nu wel of niet prettig vindt Anna.

Enkele jaren terug toen Lowina nog ZZ sprong stond ze op mijn lijst om uit te zoeken.

Ik kon echter geen Lowina met als vader Faldo vinden. Ook geen combi Faldo x Orthos. Daarop ben ik naar DWR gegaan en om opheldering gevraagd. Toen is het balletje gaan rollen zoals het gerolt is.

Conclusie1: Lowina heeft never nooit in de index berekening meegedaan.
Conclusie2: Het destijds afgegeven paspoort is ten onrechte verstrekt, de partij die het paspoort heeft verstrekt heeft dus niet conform het protocol gewerkt. (wie niet in staat is fouten te maken, is tot niets in staat).

1 geluk voor jou, Lady Lowina komt uit dezelfde moederlijn als jou Pronto, nl. fokfamilie 481.

Succes met de verdere discussie.


Citaat:
1 geluk voor jou, Lady Lowina komt uit dezelfde moederlijn als jou Pronto, nl. fokfamilie 481.


Eind goed al goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:06

ceasario schreef:
Eind goed al goed.



Voor Zoer ook? Knipoog

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:09

Hebben ze toch allemaal te danken aan Gurk en DWR. Ach gut

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:09

ceasario kort maar krachtig? *LOL*
Laatst bijgewerkt door Sundancer op 21-07-04 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:14

Moederlijnen zijn belangrijk...hoe wil je anders een veulen fokken? Knipoog

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:46

vraag ik me in deze toch af waar de levensnummers voor dienen?
Schijnt af en toe de term wedstrijdnaam niet te bestaan... en hoe meer antwoorden hoe meer vragen.... Ik vat nog steeds niet hoe Zoer dan fraude of valsheid in geschrifte heeft gepleegd of geef het een naam waarmee iets illegaals word aangeduidt....

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 10:38

Anna42 schreef:
Dat zegt Rosie. Maar Rosie beweert wel eens wat vaker wat voor geen meter klopt. Niemand heeft overigens enig inzicht of controle of Lowina al dan niet in de indexen is meegerekend.


OK dan!
Zijn daar geen auditers voor?
Wordt wel tijd.
Ik bied me aan als vrijwilliger.

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 11:06

Gurk schreef:
Wordt tijd dat ik reageer.

DWR heeft het in deze kwestie zeker wel bij het rechte eind of je dat nu wel of niet prettig vindt Anna.

Enkele jaren terug toen Lowina nog ZZ sprong stond ze op mijn lijst om uit te zoeken.

Ik kon echter geen Lowina met als vader Faldo vinden. Ook geen combi Faldo x Orthos. Daarop ben ik naar DWR gegaan en om opheldering gevraagd. Toen is het balletje gaan rollen zoals het gerolt is.

Conclusie1: Lowina heeft never nooit in de index berekening meegedaan.
Conclusie2: Het destijds afgegeven paspoort is ten onrechte verstrekt, de partij die het paspoort heeft verstrekt heeft dus niet conform het protocol gewerkt. (wie niet in staat is fouten te maken, is tot niets in staat).

1 geluk voor jou, Lady Lowina komt uit dezelfde moederlijn als jou Pronto, nl. fokfamilie 481.

Succes met de verdere discussie.


Het gaat er niet om of ik dit prettig vindt. Het gaat mij om de feiten.
Om basis van jouw informatie kunnen we dus stellen dat qua indexberekening Lowina niet is meegerekend. Alleen voor het KEURschap heeft Lowina wel een belangrijke rol gespeeld.

Lady Lowina>>>Pronto fokfamilie 481 Regeren is vooruitzien. Fokken is terugzien en vooruitzien.

Die oude sjeik in de Njedwoestijn onderwees mij het volgende:
'Leer de families van de merriestammen uit je hoofd dan pas krijg je macht in de paardenfokkerij. Die macht is groter dan de macht van de paus over zijn schaapjes'.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 19:04

Dromen Gaaaap

Als dit nog iets meliger wordt, dan ben ik bang voor een meelexplosie.

Is hier nog iets nuttigs te melden, anders dan is het wel heel saai. Een moddie op vakantie in Nederland Cool met een dialup verbinding werkt niet best..

en daarnaast, er is nog plaats op mijn dak, wie wil er mee op strafkamp naar Finland? }>

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 20:28

joostvangestel schreef:
Als dit nog iets meliger wordt, dan ben ik bang voor een meelexplosie.


Wees je dan wel voorzichtig met dat lampje? Zolang de boel maar niet in de fik vliegt is er niks aan de hand.

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:04

Afbeelding

Net mega-splits gemaakt dus nu graag weer on-topic.

*dit is dus een waarschuwing*