De bekende en onbekende Lowina.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:24

Laui!"]
[quote="CGJ12 schreef:
ssssssssttttttt

Ik zie niet wat dít met Lowina te maken heeft Knipoog
[/quote]
Ik wel.
Eén grote doofpot....... Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:26

Lowina zal mij aan m'n bips oxideren eerlijk gezegd, het zal wel een stamboekdoofpotje zijn, dat begrijp ik er zo langzamerhand van. Maar dan nog, het ging hier op pagina 5/6 over moderatoren en goden. Geloof niet dat Lowina één van beide is, ze is toch een páárd? Zo eentje met 4 benen (ipv 2) en een stáárt?

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:29

Laui!"]
En nee, uitsluitsel geven kan ik niet. Om Shaggy even te quoten: it wasn't me.
[/quote]
Wat een dooddoener........

[quote="Laui! schreef:
De reacties die verwijderd zijn, zullen ongetwijfeld erg weinig met de beoordeling van Lowina te maken gehad hebben. En discussieren over die reacties heeft ook geen zin. Ze komen er niet mee terug (dat kán nl. simpelweg niet).

Nog zo'n dooddoener.

ach.......... laat ook maar.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:34

Ik ben erg goed in dooddoeners Knipoog
Ik heb even vluchtig de split doorgelezen en om nou te zeggen dat het ontopic was... dat gaat wel érg ver. Naar mijn idee is dat het schoolvoorbeeld van offtopic reageren. Suggesties over wie wat en waar doet, meligheid tot en met en Lowina komt er eigenlijk niet in voor. Zeker niet waar het topic mee begon. Het is het gebruikelijke gemuts over the good and bad guys. Ik zit niet zo in het fokwereldje, dus waarschijnlijk mis ik het punt, maar wat heb je eraan om het over ditjes en datjes te hebben, de duvel en zijn ouwe moer erbij te halen? Als je een discussie wilt, prima, als je gezellig wil kletsen... dan moet je dat niet op FA doen. Da's al jaren zo op bokt bij mijn weten...

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:39

Waar blijft de reactie van DWR? Haha!

Tis maar goed dat ik geen internettikken hoeft te betalen Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Sundancer op 23-07-04 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:39

Laui! schreef:
[...]


Misschien is de diepzinnigheid van de reacties u ontgaan. Er heerst hier een grote voorkeur voor beeldspraak.
Laatst bijgewerkt door GertJan op 23-07-04 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:39

Laui!"]
De reacties die verwijderd zijn, zullen ongetwijfeld erg weinig met de beoordeling van Lowina te maken gehad hebben. En discussieren over die reacties heeft ook geen zin. Ze komen er niet mee terug (dat kán nl. simpelweg niet). Maar kennelijk is er niet zo veel over Lowina te zeggen? Nou, dan is het toch mooi opgelost? Tong uitsteken
[/quote]

[quote="Laui! schreef:
Ik ben erg goed in dooddoeners Knipoog
Ik heb even vluchtig de split doorgelezen en om nou te zeggen dat het ontopic was... dat gaat wel érg ver.

Nu breekt mijn klomp.
Nog liegen ook.

"Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel........"
Voor jou zal de hemelpoort vast gesloten blijven.

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 15:43

CGJ12 schreef:
Nu breekt mijn klomp.
Nog liegen ook.

"Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel........"
Voor jou zal de hemelpoort vast gesloten blijven.


Nou breekt mij de andere klomp. De hemelpoort! Heb jij op dat niveau ook al contacten?

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:46

Laten we de klompen wel even heel? Knipoog Heb gelukkig rubberklompen Haha!

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:46

Anna42 schreef:
Nou breekt mij de andere klomp. De hemelpoort! Heb jij op dat niveau ook al contacten?


Ja, vraag eens even of er nog ene Lady van Faldo is langsgekomen?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:46

Liegen? Je mag komen kijken hoor. Zoals Marjolein en Lovely al hebben uitgelegd betekent splitten dat ze verplaatst worden naar de Mesthoop, omdat het soms voorkomt (zoals nu) dat men het er niet mee eens is. Kan ik de boel nalezen en nee, 7 pagina's ga ik niet letter voor letter uitpluizen. Mijn conclusie is dezelfde als mijn mede-mod: offtopic.
Diepzinnigheid? Ik zie 't niet. Het is gewoon oppervlakkig geneuzel van geen enkel niveau. Niks mis mee, maar dat hoort niet op fokkerij en afstamming.
Zo, genoeg uitleg? Mocht je meer blieven, dan kan dat op TeM (rode uitroeptekentje). Hier gaat het nu écht ontopic. Het paard heet Lowina, het is een merrie. Het is geen mod die Laui heet Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:47

Dat gezeik ook altijd met die boeren uit Drenthe. Trek dan ook eens gewoon schoenen aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:47

Laui! schreef:
Liegen? Je mag komen kijken hoor. Zoals Marjolein en Lovely al hebben uitgelegd betekent splitten dat ze verplaatst worden naar de Mesthoop, omdat het soms voorkomt (zoals nu) dat men het er niet mee eens is. Kan ik de boel nalezen en nee, 7 pagina's ga ik niet letter voor letter uitpluizen. Mijn conclusie is dezelfde als mijn mede-mod: offtopic.
Diepzinnigheid? Ik zie 't niet. Het is gewoon oppervlakkig geneuzel van geen enkel niveau. Niks mis mee, maar dat hoort niet op fokkerij en afstamming.
Zo, genoeg uitleg? Mocht je meer blieven, dan kan dat op TeM (rode uitroeptekentje). Hier gaat het nu écht ontopic. Het paard heet Lowina, het is een merrie. Het is geen mod die Laui heet Knipoog


Ze heet geen Lowina meer..........

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:48

Ja doeg.......... !!!
Als je het kunt lezen kun je het ook gewoon herplaatsen.
Als het niet via de database kan, dan wel met k#t en peest.

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:50

Knippen en plakken voor de mindertaligen. Waar een wil is, is een weg. En wat niet weg is is gezien.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:52

Offtopic = offtopic. Dat hoort niet, jullie zijn 3x gewaarschuwd, 1x door Joost, daarna door Katja (die gesplit heeft) en in het afgelopen halfuur meermaals door mij. Slotje dus.
Die split komt niet terug. Ik krijg zin om te zeggen: daarom niet. Maar goed, voor jullie leg ik het nog 1x uit: het was offtopic, nadat jullie al gewaarschuwd waren door een mod. Denk je nou echt dat ik dat terug ga plaatsen middels een knip en plak kunstje? Ik zie niet in wat het toe zou voegen aan bokt, laat staan aan dit topic. Niveauloos gekeuter mag, maar niet hier. Lijkt mij heel erg duidelijk.

Wie meer wil: TEM!