gerechtigheid!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Beber

Berichten: 2437
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:17

DNA is toch ook nog niet 100% zeker?

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:17

frunnik: Niet op DeeWeeRrr.

Moet Lowina nu ook naar de stamboekkeuring?
Laatst bijgewerkt door GertJan op 14-07-04 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:33

DeeWeeRrr schreef:
Nee, beste holly, dat was ik. En dat heb ik namens mijn werkgever, het KWPN, gedaan. Ik was er achter gekomen dat er bij het KWPN helemaal geen merrie bestond, afstammend van vader Faldo en grootvader Orthos, althans niet met zo'n hoge klassering in de springsport.
Ik ben getipt door iemand die mij vertelde dat hij dacht dat Lowina een Farmer x Kibrahim was. Vervolgens heb ik alle Farmers uit een Kibrahim-moeder uit onze database geselecteerd en daar zat er één bij met exact dezelfde kleur, dezelfde grillige aftekeningen, ook een merrie en geboren in 1993. Toen heb ik de fokster van dit paard, de merrie Lady, gebeld en zij bevestigde mij dat ze in Lowina haar fokproduct Lady, de Farmer x Kibrahim, herkende. Bovendien vertelde mevrouw Berends uit Jubbega dat zij wist dat haar fokproduct bij de firma Zoer terecht was gekomen.
Toen heb ik de heer Zoer gebeld en hem voorgesteld om DNA-onderzoek te doen, om aan alle twijfels een einde te maken. Want, zoals je misschien weet: DNA-onderzoek geeft 100 % zekerheid, mits er materiaal is van zowel vader als moeder; dit in tegenstelling tot het bloedgroepenonderzoek uit de tijd van Alexis!
Zoer wilde helaas niet meewerken en toen heb ik het artikel over Lady Lowina in IdS geplaatst.
Voor de duidelijkheid: er heeft nooit een Faldo x Orthos met de naam Lowina bestaan; dit gefingeerde paard is in het leven geroepen door het foutieve KNHS-paspoort dat voor het paard van Albert Zoer is uitgeschreven. Lowina is dus gewoon Lady, zo is gebleken uit het onderzoek van de AID. Gelukkig blijft Lady echter voortbestaan onder haar eigen sportnaam Lowina. Alleen dan met haar échte afstamming op de startlijsten.
Ik hoop dat Albert met haar de Grote Prijs van Aken wint, ik ga ze deze week van harte aanmoedigen. En daarna Athene. Als dat zou kunnen...


Welkom DWR,
Dit noem ik nog eens uitleggen. Heel duidelijk.

Het verhaal gaat dus verder, misschien dat je dat ook kan toelichten. (soapseries zijn minder interesant)
Dus lowina is lady, dat is dus duidelijk.
Maar een echte lowina is er dus niet, want dat had volgens de man die als fokker aangewezen werd, dan eventueel een Creool moeten zijn.(dat lees ik tenminste hierboven)
Of bestaat er echt een Faldo die aan de omschrijvingen voldoet, en dus zo als tweeling door het leven zou kunnen gaan?
Ben toch wel benieuwd of het paard bestaat.

Daarnaast vraag ik me af. Hoe is het dan mogelijk, als er geen paard is die de papieren kan hebben zoals zoer ze had, hoe heeft hij het dan toch voor elkaar kunnen krijgen om de papieren bij dit paard te verkrijgen?

Kun je daar ook wat opheldering over geven misschien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:35

ThePast03 schreef:
Waarom gaat iedereen er hier zomaar vanuit dat DWR inderdaad de heer Rosie is Verward



Wat maakt dat uit of hij het wel of niet is Verward

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:37

Voor alle vragen aan dwr over niet gerelateerde zaken (Lady/Lowina).
Ik zou zeggen pb die beste gebruiker.

Verder graag ontopic.

Op HK kunnen jullie gezellig met elkaar kakelen.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:37

Ik niet, want bij mij vallen alle kwartjes pas als iedereen al miljonair is.
Ik vind dit een spannend verhaal, en als iemand dan uitleg kan geven, dan is dat gewoon heel fijn.
Of het nu DWR is of sinterklaas, dat maakt mij niks hoor.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:39

ThePast03 schreef:
Waarom gaat iedereen er hier vanuit dat DWR inderdaad de heer Rosie is?


Omdat het soms gewoon zo is zoals het wordt voorgesteld.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:40

holly schreef:
Ik vind dit een spannend verhaal, en als iemand dan uitleg kan geven, dan is dat gewoon heel fijn.
Of het nu DWR is of sinterklaas, dat maakt mij niks hoor.


Als iemand uitleg kan geven is dat inderdaad heel fijn, maar dat moet dan wel de waarheid zijn anders schiet niemand er wat mee op natuurlijk Knipoog

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:41

Ligt het aan mijn pc dat dit topic ineens weer van 10 pagina;s naar 8 terugschiet en de helft van de berichten missen???? Of moet ik gewoon echt naar bed nu?

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:44

Pipo schreef:
Wat maakt dat uit of hij het wel of niet is Verward


Als hij het niet is waarom zou wat hij verteld dan wel waar zijn?

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:44

Whaha gail, ik vroeg net nog via de msn aan iemand anders die ook meelas, zeg hoeveel pagina;s telt dit topic. Zou toch zweren dat het eer 10 minuten geleden nog 10 waren.
Zie je wel dat ik niet zweef Tong uitsteken

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:45

Beter lezen misschien, er is in dit topic al 3 x gezegd ga ontopic.

DWR (gemakkelijk doen) geeft uitleg, wie die uitleg schrijft is niet interessant (want dan moeten we alle FA gebruikers gaan controleren op betrouwbaarheid in de berichten).

Daarom is een pb sturen erg gemakelijk.

Ik ben pas blij als Henk Bouwman en Henk Dikkers op Bokt komen, maar dat is mijn mening Lachen

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:46

Je zweeft niet, het waren er 10!!! What the f*ck is happening?? Is dit censuur of gewoon een technisch mankement?

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:47

Nee klopt hoor, ik mis de stukken over Creool.

Ik vind het toch wel fijn hoor, enige uitleg te krijgen, hoe het een en ander tot stand is gekomen.
Maar vind het dan ook net zo interesant als de rest van het verhaal zich erbij gaat voegen.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:48

adriana schreef:

Ik ben pas blij als Henk Bouwman en Henk Dikkers op Bokt komen, maar dat is mijn mening Lachen


Moeten ze natuurlijk wel on topic blijven!! Gaaaap Haha!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:48

adriana schreef:
DWR (gemakkelijk doen) geeft uitleg, wie die uitleg schrijft is niet interessant (want dan moeten we alle FA gebruikers gaan controleren op betrouwbaarheid in de berichten).


Dus als ik nu een topic open met een interessante naam (en ja dat kan ik zomaar met een ander IP nummer Knipoog) en ik geef een hele andere uitleg dan is dat ook weer interessant?
Voor mij doet het er wel toe wie er uitleg geeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:50

@ThePast03.............de gedachte dat het DWR zelf is vind ik al erg leuk, ik zie namelijk al allerlei leuke discussies tussen Anna, Ceasario en DWR..........kijk dat is pas echt leuk tijdverdrijf. En daarom wil ik het heel graag geloven Haha!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 01:05