afstammeling van Loltsje(haflinger)Ferwerd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

afstammeling van Loltsje(haflinger)Ferwerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 18:26

wie weet daar de afstammeling van?

PB me maar waarom ik het graag wil weten want is een lang verhaal


Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:40

huh? heeft afke (maessie) daar de papieren niet gewoon van? pb haar maar, dan weet je t t snelste! enneh... waarom wil je t zo graag weten Tong uitsteken

Faber quisque fortunae suae

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:55

Omdat As het veulen van Lolly is Haha!:D

Ik weet dat vader Maestro vd Bosrand is en moeder Nina van het Pad. Moedersvader weet ik niet, maar Afke heeft haar papier wel Haha!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 23:18

Oh haha dus wel afstammeling! Ik dacht dat t een spelfoutje was Bloos! en ze afstamming bedoelde... hehe oeps...
Waar is Lol gefokt en wie waren de vorige eigenaren? Zij kunnen je vast meer vertellen over eventuele veulens!

Faber quisque fortunae suae

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:25

Alet schreef:
Oh haha dus wel afstammeling! Ik dacht dat t een spelfoutje was Bloos! en ze afstamming bedoelde... hehe oeps...
Waar is Lol gefokt en wie waren de vorige eigenaren? Zij kunnen je vast meer vertellen over eventuele veulens!

Dribbelkont is zondag bij Doeke en Sita langs geweest, daardoor is ze er ook achter gekomen dat Loltsje (jaa, die van Afke) de moeder van As is!!! Haha!

maessie

Berichten: 5741
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 17:19

Lolly heeft met Ferwerd niks te maken hoor!! Ze is gefokt in Oostermeer. Maar dr afstamming zo uit mn hoofd is in elk geval:

v: Maestro vd Bosrand
m: Nina vh Pad
vm: Alex van de Heibloem
De rest is ff afwachten want Lolly is net opgenomen en de papieren liggen nog bij het stamboek. Lolly heeft alleen As als veulen gehad meer niet, maar daar was je al achter geloof ik... Haha!

16-09-2017 Brend <3
Maestro Z1+retired& VelinaM2
http://www.haflingerdressuurstal.nl

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 18:09

maessie schreef:
Lolly heeft met Ferwerd niks te maken hoor!! Ze is gefokt in Oostermeer. Maar dr afstamming zo uit mn hoofd is in elk geval:

v: Maestro vd Bosrand
m: Nina vh Pad
vm: Alex van de Heibloem
De rest is ff afwachten want Lolly is net opgenomen en de papieren liggen nog bij het stamboek. Lolly heeft alleen As als veulen gehad meer niet, maar daar was je al achter geloof ik... Haha!
ja ik wacht wel tot dat je een keer bij me bent geweest dan kan je me vast alle lijnen van lolly geven Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: charootje en 116 bezoekers