Tweestrijd Grosso Z

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:53

GertJan schreef:
Grosso Z heeft 14 ggk hengsten. O.a. Gullit, Griseldi, Gambit, Zorro Z, Goldfever, Graf Grosso, Goethe.



Zorro Z zit meen ik in Denemarken
Dan Goldfever en Goethe en eventueel in Belgie Gladstone (uit Abgar merrie) Zullen ze toen willen en nu ook niet denk ik. Haha!
De rest is niet in frage of de ballen zijn er uit omdat ze meer waard zijn zonder ballen dat met.

NoWaH

Berichten: 70
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 16:04

Dan voor degene die Grosso Z wel kent, of ervaring heeft met zijn nakomelingen .....

Hoe vind je de nakomelingen van Grosso Z? in omgang, beweging, enz. ?

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:39

ik rij zelf op een grosso Z(ruin van 14)..Erg fijn dier..Heeft leuke bewegingen en is heel lief in de omgang..Staat met poetsen rustig zonder halster en blijft netjes staan.
Met rijden is hij ook erg fijn!Werkwillend karakter! En dit er ook 1tje die als hij je vertrouwt alles voor je doet..

Dit is m trouwens..

AfbeeldingBeetje vage bewegings foto maar beter heb ik even niet Knipoog

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 19:27

ik ken een vosruin is een Iglesias X grosso Z (heeft ceasario gefokt) is een braaf best mooie goede beweging. Is wat lui. Maar heeft veel uitstraling. Leuk paard.

Issy
Berichten: 2442
Geregistreerd: 17-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 20:41

ik heb en dochter van Grosso Z (ook 14 jaar) op stal en in het land erg aanhankelijk, knuffelig karakter, goudeerlijk. Tijdens het rijden erg gemotiveerd, sterk paard loopt tot dat ze neervalt, zowel springen als dressuur erg goed, en is erg leergierig ook nog op 14 jarige leeftijd.

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 22:37

Er staat een Grosso z en een Goethe merrie in Papenburg emsland te koop, dat zijn paarden met beiden een prachtig model, goede gangen en kunnen daarnaast behoorlijk springen. Lijken overigens sterk op elkaar.