code in lip

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Larysse

code in lip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 13:14

Wie weet hoe ik zonder me aan te melden bij het shetstamboek toch meer over mijn shet te weten kan komen als je kijkt naar de tatoeage code in de onderlip ? Of kan dat niet... Scheve mond

Doe Maar Normaal Dan Doe Je Al Gek Genoeg !!!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:15

Gewoon even bellen naar het Shetstamboek , nr doorgeven en vragen of ze je wat meer info van je shet kunnen geven !

Ik weet niet zeker of ze het doen , maar het New Forest stamboek is er erg makkelijk mee en geeft allemaal info + foto's , al heb je maar alleen de naam !

Succes Lachen

S p o t.

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:18

Heb t een paar keer geprobeerd voor de moeder van mijn shet maar daar gaven ze geen info over. Jaren later heb ik t nog eens geprobeerd en toen had ik een hele aardige dame aan de telefoon die wel even wilde kijken voor me.. maar aangezien ik t geboortejaar niet wist kwamen we niets verder. Je moet dus t exacte geboortejaar weten en de code.. en een aardige dame treffen..

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:38

Via de nummers op de tatoeage moeten ze erachter kunnen komen in welk geboortejaar ze geboren zijn enz.
Wij hebben eens eentje op de markt gezien, waarvan ze geprobeert hebben de tatoeage te misvormen, maar uiteindelijk is er iemand van het stamboek geweest en heeft de oude eigenaar (pony was dus gestolen) getraceerd! Het kan dus wel!

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:41

Er is mij toen verteld dat iedere zoveel jaar de zelfde reeks nummers gebruikt worden maar dan met een geboortejaar erbij.. daarom is de geboortedatum dus wel nodig. Er zijn dus meerdere pony's met t zelfde tatoeage nummer maar omdat ze een ander geboortejaar hebben (duidelijk een paar jaar verschil) is t toch een unieke identificatie manier

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:41

Idd, een lip tatoo bestaat maar uit 4 cijfers. Dat zou betekenen dat er 9999 verschillende pony's geregistreerd worden. Maar tegen de tijd dat de nummers weer op zijn ben je weer een paar jaar verder en kan je aan de combie van de tanden en tatoo nog steeds controleren welke pony het is.

Maar wil je dit helemaal officeel doen en er zelfs een papiertje bij krijgen zul je wel lid moeten worden van het stamboek. Alleen via een controleur is dat allemaal na te gaan.

Anders moet je Renee(Polly) eventjes vragen. Zij heeft ook een merrie waar ze achter haar papier enzo wil komen. Zij weet je alles te vertellen als het goed is.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie