Morgen Esbeek, voorbrenger gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Morgen Esbeek, voorbrenger gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 12:47

Morgen (vrijdag 18 juni) heb ik met 3 paarden ingeschreven voor de KWPN keuring te Esbeek. Ik dacht dat ik alles had geregeld, maar helaas mijn voorbrenger belde van de week af Huilen . Wie weet er iemand die mijn paarden kan voorbrengen Verward Of lopen er altijd wel voorbrengers rond op zo'n dag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 12:50

Lopen er zat rond, gewoon vragen Haha!

En niet zelf doen, dat deed gisteren ook iemand en dat was een beetje sneu om te zien Haha!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:08

Lopen er genoeg rond, moet zaterdag ook met 3 in 1 groep, dus moet ook nog ff lobbyen Haha!

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:08

Pipo schreef:
Lopen er zat rond, gewoon vragen Haha!

En niet zelf doen, dat deed gisteren ook iemand en dat was een beetje sneu om te zien Haha!


En 10 a 20 Euro in de hand houden.
nl. een goede sporter dient betaald te worden.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78509
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:08

Balen zeg! Maar probeer inderdaad iemand met ervaring te regelen.
Hoe laat is het te doen in Esbeek? Is zeker overdag? Jammer, want dan moet ik werken. (Vindt het ook een idiote dag om eerlijk te zeggen, vrijdag.)
Als het 's avonds is kan ik eventueel wel helpen met aanjagen, helaas ben ik zelf niet zo'n goede loper. Met hackney's gaat het nog wel, maar KWPN-ers zijn een stuk groter en maken in een pas heel wat meters meer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:10

ceasario schreef:
En 10 a 20 Euro in de hand houden.
nl. een goede sporter dient betaald te worden.

De persoon die het gisteren zelf deed, had zich nooit in verdiept hoe je zoiets doet. Het was dus ietwat genant Haha!

Het is toch normaal dat je iemand daarvoor betaald Verward

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:12

Vergat nog een advies.
Geen vrouw.
Lijdt af. ( bolletjes scoren Haha! )

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:12

Helaas denkt niet iedereen daar zo over meestal is het toch wel vaak van een bedankje en daar blijft het wel bij. Behalve dit weekend toen zes betalende klanten en een die niet betaald had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:15

ceasario schreef:
Vergat nog een advies.
Geen vrouw.
Lijdt af. ( bolletjes scoren Haha! )


Dat valt toch wel mee Haha! Dus ik mag mijn eigen merrie straks niet zelf voorbrengen? Samen met een vriendin? Dan staan er twee vrouwen......

Beetje prof die raakt daar niet van in de war hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:15

joshua schreef:
Helaas denkt niet iedereen daar zo over meestal is het toch wel vaak van een bedankje en daar blijft het wel bij. Behalve dit weekend toen zes betalende klanten en een die niet betaald had.


Verward Dat zeg je toch als iemand het vraagt? Als ik uitzendkrachten lever vertel ik ook van te voren het tarief.

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:18

Pipo schreef:
Dat valt toch wel mee Haha! Dus ik mag mijn eigen merrie straks niet zelf voorbrengen? Samen met een vriendin? Dan staan er twee vrouwen......



Beoordeelt men het verkeerde LM.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:19

Ja dat klopt wel natuurlijk maar helaas in de praktijk werkt het anders. In vervolg doen we het zo. Iemand die een paard wil voorbrengen gaat naar het secretariaat en geeft dat door. Deze plant het dan in en benaderd ons. Tevens word er van te voren afgerekend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:22

ceasario schreef:
Beoordeelt men het verkeerde LM.



Hmm, dan huur ik Sylvi Meis en Katja Schuurman wel in, weet ik zeker dat mijn merrie ster wordt Haha!

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 22:12

Kijk, bij de New Forest pony's doen wij het zelf, die zijn ook wat kleiner Knipoog , maar deze paarden zijn een stuk groter en dat kan ik niet meer bijhouden . Hugroom heeft vanavond nog met alle 3 de merries gelopen, dat kon hij wel goed bijhouden .Maar die moet morgen gewoon gaan werken *LOL* . Ik heb het nog even nagevraagd en ik moet me melden bij de meter, daar schijnen wel lopers te staan . Ik laat jullie morgen wel weten hoe het is afgelopen.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:13

Oke dan in ieder geval heel veel succes OK dan!

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 22:17

Dank je wel!