zeoliet x triton (bedankt)

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 22:27

ik wilde toch even langs deze weg de mensen bedanken voor de foto's.
ik heb nu kunnen zien dat mijn paard echt op zeoliet lijkt.
iedereen bedankt.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 07:28

Graag gedaan en sorry dat we oftopic gingen maarja je info die je zocht stond er al.

groetjes

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 08:39

Tritons kan je heel makkelijk herkennen aan de verschillen in de voorhoeven. Bijna elke Triton heeft een hele stijle voorhoef en een die sterk achteroverhelt met lage verzenen.... Tritons kunnen machtig springen, het zijn sterke paarden, wat waarschijnlijk vooral bij Erdball wegkomt... dat was een taaie rakker! bijzonder sterke en gezonde paarden.

Zeoliet is een heel veelzijdig beest. Die kan zowel dressuur als springen als SGW en dat vererft hij ook. Waar Zeolieten om bekend staan is dat ze wat laat bloeien...je moet ze de tijd geven om uit te groeien. Een driejarige Zeoliet is er nog lang niet.....Wat dat aangaat is de combinatie met Triton wel prima....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 13:54

Hihi, moest ff lachen om dat 'uitgroeien'. Op onze zomerstal staat een Zeoliet van 1.77, echt een kasteel. En superbraaf, dat schijnt ook een uitzondering te zijn, want Zeolieten schijnen bekend te staan om hun nogal lastige karakter.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 13:56

Bij ons op stal staat een Zeoliet x Dutchboy x Lucky Boy. Precies zijn vader om te zien maar ik vind dat hij uitstraling mist, is wel braaf en loopt netjes. 166m
En er stond een Zeoliet x tuigpaard of groninger.
178m ofzo en hee lelijk, liep Endurance.
ik heb weleens een Zeoliet gereden die m liep, super springen en heel braaf. Was net 161m en heel fijn naar de sprong te rijden en in het parcours.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie