Wat zijn de stamboek kosten

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

greetje

Wat zijn de stamboek kosten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 09:26

Wat zijn bij jouw stamboek (groot en klein) de vaste en variabele kosten.
Ik zou dit wel eens willen weten want je hoort zoveel verschillende bedragen voor dezelfde diensten. Hoe zit dit?

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 09:59

Bij het NMPRS betaal je 40 euro lidmaatschap per jaar. Bij het NSPS is dit 47,50 euro.
Dat zijn de enige vaste kosten.

Keurings kosten van het NMPRS zijn voor de HK 25 euro(komt nog wel bij de 1e keer 100 euro goedkeuring en DNA tests bij). De merriekeuring is 7,50.
Verder zit ik als hengstenhouder natuurlijk met m'n dekbonnen(inclusief 1,13 euro afdracht) á 8,13.

Bij het NMPRS is Paspoort en Chip (registratie) 35,00(voor leden en niet leden).
Bij het NSPS is dat voor niet leden Registratie van veulen/pony door middel van chip en paspoort € 40,00.
En voor leden inschrijving in register met chip €22,00.

Keurings kosten bij het NSPS weet ik zo niet. Dennis mag daar niet voorgebracht worden helaas.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:10

Ik betaal per jaar 25 Dollar voor het vernieuwen van mijn lidmaatschap bij de AQHA en kan daarvoor dan iedere maand voor 10 Dollar gratis afstammingen en de resultaten van shows bekijken op het internet. Ik kan één paard per jaar gratis bij de AQHA in Amerika laten registeren. Ieder volgende paard kost me, afhankelijk van de leeftijd, $25 (7 maanden) tot $1000 (48 maanden) bij deze paarden moet een ouderschapstest gedaan worden. DNA test is verplicht voor paarden waar mee gefokt wordt, en kost nog eens 35 Dollar per paard. Als ik zelf wedstrijden zou rijden zou ik een Amateurkaart moeten aanschaffen, deze kost $35 per jaar.

Je suis Charlie.

petraaken
Moderator FA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:04

Ik betaal bij het NRPS 60 euro lidgeld maar hoef dan wel niet te betalen als ik mijn paarden inschrijf voor de keuringen. hoef dan enkel de te behalen predikaten te betalen als ze die effectief krijgen.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:27

En die predikaten kosten 10 euro Haha!

"Als je doet wat je altijd al deed, krijg je wat je altijd al kreeg." (Tineke Bartels)

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:40

ik betaal hetzelfde als Dennis.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:47

Ik betaald straks ook hetzelfde als Dennis

Jimmy el Caliento ~ Rose Dancing Nimmerdor ~ Rose Dancing Cazador

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie