Dekhengst Philip?? Wie weet...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorus

Berichten: 13182
Geregistreerd: 06-04-04

Dekhengst Philip?? Wie weet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 23:31

Met Hemelvaart kreeg ik een heel enthousiast mailtje van een vriendin dat Philip (zoon van de merrie waar ik op rijd, Lord Z x Emilion x Voltaire) op CH Eindhoven aanwezig was. Vandaag wist ze te vertellen dat hij goedgekeurd is voor het AES, maar ik kan hier helemaal niets over vinden. De enige plek waar ik dit paard terug kan vinden is op de startlijsten van CH Eindhoven en volgens die lijsten is het een ruin.
Het paard word momenteel gereden door Maikel vd Vleuten en is eigendom van vd Oetelaar (uit Schijndel als het goed heb).

Weet iemand hier misschien meer over en waar hier meer over te vinden is op internet? Aangezien het een veulen is van de merrie waar ik op rijd wil ik hier natuurlijk alles over weten.

Grtz Falona


Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 12:20

Achterkant Paardenkrant vorige week vrijdag kun je hem zien op een foto Lachen

Er wordt veel over gepraat, maar ik heb hem nog niet gezien zelf, dus kan je niet helpen.

Dorus

Berichten: 13182
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 12:43

Ik vroeg me meer af of het wel waar was dat hij dekhengst is. Ik heb het alleen via via horen zeggen en kan er nergens iets over vinden. Zelfs niet op de site van het AES waar een heel overzicht met dekhengsten staat. De enige plek waar ik hem kan vinden is op de startlijsten van de Karpendonk en daar staat hij dus als ruin.

Ik zal morgen de manegeeigenaar wel eens gaan uithoren (als hij niet al zelf vol trots naar mij toekomt) en kijken of ik die paardenkrant te pakken kan krijgen.
Laatst bijgewerkt door Dorus op 27-09-23 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 22:49

Hij is in ieder geval wel hengst hoor Knipoog

alabastro
Berichten: 844
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Hasselt-Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:51

Als hij gekeurd werd bij het AES moet je daar maar eens navragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lexa, OmgiliBot, Trendiction en 3 bezoekers