Chardonnay Z

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Piet
Berichten: 169
Geregistreerd: 12-05-03

Chardonnay Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 09:04

Wie kent de hengst Chardonnay Z (Caretano x Ramiro x Winnetou), dit jaar goedgekeurd bij Zangersheide? Ik kan er op internet, behalve op de Z-site, niet zoveel van vinden. Hoe is deze hengst? Bloed gemaakt? Beweging? Wie heeft hem zien springen? Correct fundament? Alle info is welkom.

Elenriel
Berichten: 53
Geregistreerd: 29-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:10

Ik heb hem nog niet in het echt gezien, maar er staat wel veel over in het z-magazine dat ik heb. Naar het schijnt werd hij als de kampioen van de kwpn hengstenkeuring beschouwd. Hij heeft een correct exterieur, maar het is vooral zijn talent op de sprong waardoor hij opvalt. Meer weet ik zelf niet Lachen

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:01

Elenriel schreef:
Ik heb hem nog niet in het echt gezien, maar er staat wel veel over in het z-magazine dat ik heb. Naar het schijnt werd hij als de kampioen van de kwpn hengstenkeuring beschouwd. Hij heeft een correct exterieur, maar het is vooral zijn talent op de sprong waardoor hij opvalt. Meer weet ik zelf niet Lachen



Melchior een hengst aanbieden bij het KWPN??

Chardonnay kan in de moederlijn terugzien op allemaal sport-toppers. De voskleur is natuurlijk minder. Verder zal een HV wat moeilijk te verkopen zijn.

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:12

_Piet schreef:
Wie kent de hengst Chardonnay Z (Caretano x Ramiro x Winnetou), dit jaar goedgekeurd bij Zangersheide? Ik kan er op internet, behalve op de Z-site, niet zoveel van vinden. Hoe is deze hengst? Bloed gemaakt? Beweging? Wie heeft hem zien springen? Correct fundament? Alle info is welkom.


Toch eenvoudig te vinden.

http://www.hippo.be/april04/84/

Elenriel
Berichten: 53
Geregistreerd: 29-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 18:40

Excuseme"]
[quote="Elenriel schreef:

Melchior een hengst aanbieden bij het KWPN??



Hij is bij zangersheide aangeboden en niet bij KWPN...