info over mijn paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elissa

Berichten: 259
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: N-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 15:46

hoi

Heeft je paard ook geen paspoort ?
Ik dacht dat alle paarden en pony`s vanaf jan.2004 gechipt moesten zijn?
En die handelaar koopt ook veel paarden over van verzekeringen die afgekeurd zijn, ken zelf een recent verhaal van hem maar ga niet verder in details.

groetjes

zzzzipper

Berichten: 56
Geregistreerd: 28-04-04
Woonplaats: amsterdam

Re: info over mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 22:26

Mijn paard had niks toen ik hem kocht, heb hem zelf Via DNA laten registreren. Misschien dat iemand zijn papieren mee heeft gekregen met hun paard...
Ik weet na veel zoeken dat hij waarschijnlijk geboren is op 21 augustus 1999. Zijn vader is Carthago en zijn merrie's moeder is Sit This One Out.
Hij is bruin met twee witte voetjes achter, een dun blesje op zijn hoofd.

Lante

Berichten: 11385
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Frl

Re: info over mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 23:18

Ik hoop dat het meevalt en dat je paard niet van een verzekering is overgekocht of (erger) is gestolen, dat laatste zal wel niet, maar je hoort het vaker... Succes met je speurtocht, maar houd er rekening mee dat hetook een niet een erg positieve afloop kan hebben. Er zijn al wel erg veel mensen op Bokt die deze handelaar kennen als iemand die niet altijd even betrouwbaar is... Ik hoop dat het allemaal meevalt en je nog een stamboekpapier kunt achterhalen.

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Re: info over mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 00:34

Sja .. Ap van de Poll uit Leusden ken ik redelijk goed, ik heb er meer dan tien jaar geleden gereden voor zijn zoon..

Voor wat ik hem ken is het een handelaar pur sang.
Je kan me PB-en voor meer info.
Ik wil wel kijken of ik kan achterhalen waar het paard vandaan komt.

jongleurtje
Berichten: 1057
Geregistreerd: 11-05-04

Re: info over mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 01:55

Ik weet niet of je al meer weet over dit paard, maar heb ook weinig vertouwen in deze handelaar.
Een kennis van ons heeft daar ook een paard gekocht zonder papieren en toen deze geschoren was zat er een KWPN brandmerk op zijn kont, ook dit paard was afgekeurd/ via achterdeur doorverkocht.

Hoop wel dat je zo slim was hem te laten keuren ? zodat je niet een paard hebt gekocht met gebreken, waarvan je dan weer afscheid moet nemen, sterkte en vee succes met je aankoop.