Welsh Cob hengst: Jazz

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Welsh Cob hengst: Jazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 20:46

Heeft iemand wel eens gehoord van de welsh hengst Jazz? Dit is namelijk de vader van de zoon van de merrie die ik rijd (en de zoon wordt dan weer bereden door paardenmaf hier op bokt). We zouden hier graag wat extra info over willen vinden en het liefst een foto *LOL*
Zelf kunnen we namelijk niks over hem vinden... Hij heeft in ieder geval een aantal jaar geleden in het Westland gestaan (ergens in Naaldwijk dacht ik), maar of hij daar nog staat weten we niet. Alvast bedankt!!

Topcob

Berichten: 1225
Geregistreerd: 25-11-03
Woonplaats: Cothen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:52

Jazz, blonde vos, geboren in 1988 bij Theo Paauw als zoon van Boshuiz Puzzle en Hirfryn Lynwen. Door Ingrid de Jong gereden (ik meen tot de Z). Stond bekend als geen makkelijke jongen. Jaren bij Herman de Jong gestaan.

Topcob

Berichten: 1225
Geregistreerd: 25-11-03
Woonplaats: Cothen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:57


_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 21:30

Super!! We weten niet zeker of dit 'm is, maar het zou heel goed kunnen !! Haha! Maar hij heeft dus in Monster gestaan, heeft deze Jazz dat ook? Die waar jullie het over hebben?

Topcob

Berichten: 1225
Geregistreerd: 25-11-03
Woonplaats: Cothen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 21:33

Volgens mij woonde Theo Paauw in Monster toen hij hem fokte ja. Verder zijn er geen Cobhengsten die Jazz heten.

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 22:11

Wowie!! Super!! Bedankt voor het traceren van de vader van paardenmaf en mijn ex-man Haha!!

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 22:12

Ik zal een slotje aanvragen, want we hebben onze hengst opgespoord, als iemand nog sappige info over 'm weet, hoor ik het graag via de pb!! (maar daar ga ik niet vanuit, want ik heb nu alles wat ik wilde, dus wel een slotje nu)
Heel erg bedankt voor de info!!